Billede af test - hjælp søde damer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Maalene

betiinsen skriver:

ja gør jeg godt nok også

bestiller du tid ved lægen eller?

Tester igen tirsdag eller onsdag - hvor det er den rigtige testdag, og hvis den stadig er positiv der - så ringer jeg til lægen...

Men gør du vel også?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

betiinsen

ja har testdag i morgen, så tester lige igen og så bestiller jeg nok tid mandag..

vi krydser  for en lille baby til hver af os

Anmeld

11. september 2010

Maalene

betiinsen skriver:

ja har testdag i morgen, så tester lige igen og så bestiller jeg nok tid mandag..

vi krydser  for en lille baby til hver af os

Det lyder fornuftigt

Skal nok krydse ekstra mange fingre for dig - og ISÆR for et lille vidunder til hver af os

Anmeld

11. september 2010

_-Kathrine-_

Sådan så min også ud, hvor jeg testede fredag og havde testdag torsdagen efter, så jeg tør godt sige

STORT TILLYKKE

Anmeld

11. september 2010

Maalene

_-Kathrine-_ skriver:

Sådan så min også ud, hvor jeg testede fredag og havde testdag torsdagen efter, så jeg tør godt sige

STORT TILLYKKE

Eeej, hvor er det VILDT

Tør efterhånden godt begynde at tro lidt på det - GLÆDER mig til jeg skal teste igen og forhåbentlig får en ENDNU tydligere streg

Anmeld

11. september 2010

Maalene

_-Kathrine-_ skriver:

STORT TILLYKKE

Og STOOOOORT tillykke med vidunderet i maven

Anmeld

11. september 2010

_-Kathrine-_

Maalene skriver:

Og STOOOOORT tillykke med vidunderet i maven

Tak for det... :-)

Det er helt fantastisk at være gravid, men også en ordentlig følelsesmæssig rutsjetur engang imellem... :-)

Der er billeder af mine tests i mit album hvis du kommer forbi der :-)

Anmeld

11. september 2010

MF<3

Maalene skriver:

Her er billede af testen, som nogle efterlyste i går

Den er ikke så tydelig, men har også testet 4 dage før tid...

Ved godt der er chance for, at det "kun" er et befrugtet æg, men ifølge mine beregninger, havde jeg ÆL omkring den 30. august og så burde ægget have sat fast omkring den 6. september - er det helt forkert?

Testede onsdag morgen, og der var der en liiiiille bitte streg - meget utydelig, men kunne lige anes, og her til morgen (og i går ) så testen således ud:

(ved godt jeg lovede nogle søde damer i går, at jeg ikke måtte teste igen før testdagen, men var bare NØDT til at være sikker på, den streg jeg så i går, ikke var indbildning )

Sådan så min ud, da jeg blev gravid .

Håber på den er der!

Anmeld

11. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Den er da ret positiv når det er så tidligt i forløbet! Håber den bliver hængende derinde. Skal vi ikke satse på det?

Anmeld

11. september 2010

Maalene

_-Kathrine-_ skriver:

Tak for det... :-)

Det er helt fantastisk at være gravid, men også en ordentlig følelsesmæssig rutsjetur engang imellem... :-)

Der er billeder af mine tests i mit album hvis du kommer forbi der :-)

Vil jeg godt tro, men ihh... Hvor synes jeg bare det er fantastisk sådan en graviditet

Ej, det vil jeg kigge med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.