Liva har været syg et par dage og hele ugen er jeg hver nat blevet vækket hver 2. time natten igennem.... er i gal det er hårdt...
Nogle nætter har Liva sovet hos os i håb om at hun så ville sove bedre... men hun karter rundt når hun sover og den ene nat resulterede det bla. i et stort spark lige på min næse 
Så igår blev vi enige om at hun skulle sove i sin egen seng igen.
Det gik fint med at putte, vi havde været i madklub og hun faldt i søvn på vej hjem i bilen, så Carsten kunne bære hende direkte op i seng.
Hun vågnede så ved 1 tiden hvor Carsten var inde, hun var helt ulykkelig men rimelig nem at putte. Ved 2-tiden vågnede hun så igen. Carsten gik ind til hende igen, men kunne ikke berolige hende.... til sidst måtte jeg også derind og hun græd og græd...
Så begyndte hun at sige at hun gerne ville ind til os. Normalt ville hun have fået lov, men nu havde vi jo bestemt at hun skulle sove hos sig selv. Så vi tog en kæmpe kamp....hvor det endte med at hun tog alt sit tøj af og hendes ble og så lagde hun sig endelig, nøgen, under dynen og lukkede øjnene.
Men da hun stadig tisser om natten kunne vi jo ikke lade hende ligge, så Carsten hentede ny ble...
Så sagde hun heldigvis selv "Jeg fryser mor" så det gik at få ble og nattøj på... og SÅ sov hun.... JUHUUUU!!!
Vi blev enige om at det var okay at hun vandt den lille kamp om at tage tøjet af... det var ligesom at hun VILLE bare vinde noget når hun nu ikke kunne vinde over os ved at komme ind i vores seng.
Og så sov hun sørme 4 timer i streg!!! Det er det længste sammenhængende søvn jeg har fået denne uge!
Kom ind til os ved 6-tiden og sov så til 8.15
Sikke en uge og sikke en nat!
Anmeld