Sikke en uge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2010

TbCp

Liva har været syg et par dage og hele ugen er jeg hver nat blevet vækket hver 2. time natten igennem.... er i gal det er hårdt...
Nogle nætter har Liva sovet hos os i håb om at hun så ville sove bedre... men hun karter rundt når hun sover og den ene nat resulterede det bla. i et stort spark lige på min næse

Så igår blev vi enige om at hun skulle sove i sin egen seng igen.

Det gik fint med at putte, vi havde været i madklub og hun faldt i søvn på vej hjem i bilen, så Carsten kunne bære hende direkte op i seng.

Hun vågnede så ved 1 tiden hvor Carsten var inde, hun var helt ulykkelig men rimelig nem at putte. Ved 2-tiden vågnede hun så igen. Carsten gik ind til hende igen, men kunne ikke berolige hende.... til sidst måtte jeg også derind og hun græd og græd...
Så begyndte hun at sige at hun gerne ville ind til os. Normalt ville hun have fået lov, men nu havde vi jo bestemt at hun skulle sove hos sig selv. Så vi tog en kæmpe kamp....hvor det endte med at hun tog alt sit tøj af og hendes ble og så lagde hun sig endelig, nøgen, under dynen og lukkede øjnene.
Men da hun stadig tisser om natten kunne vi jo ikke lade hende ligge, så Carsten hentede ny ble...
Så sagde hun heldigvis selv "Jeg fryser mor" så det gik at få ble og nattøj på... og SÅ sov hun.... JUHUUUU!!!
Vi blev enige om at det var okay at hun vandt den lille kamp om at tage tøjet af... det var ligesom at hun VILLE bare vinde noget når hun nu ikke kunne vinde over os ved at komme ind i vores seng.
Og så sov hun sørme 4 timer i streg!!! Det er det længste sammenhængende søvn jeg har fået denne uge!

Kom ind til os ved 6-tiden og sov så til 8.15

Sikke en uge og sikke en nat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Nej,altså,puuuha,stakkels jer,det lyder godtnok hårdt!Jeg synes det er rigtig hårdt hvis Alexander har et par nætter i træk hvor han ikke sover så godt,men 1 hel uge!

Håber Liva pigen er ved at være rask,så I alle snart kan få sovet igen

Anmeld

11. september 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Nej,altså,puuuha,stakkels jer,det lyder godtnok hårdt!Jeg synes det er rigtig hårdt hvis Alexander har et par nætter i træk hvor han ikke sover så godt,men 1 hel uge!

Håber Liva pigen er ved at være rask,så I alle snart kan få sovet igen

Det har stort set været sådan her den sidste måned
Denne her uge har dog lige været lidt værre...

Liva reagerer stadig rigtig meget på børnehave starten, det er nok også derfor vi har set lidt stort på det med at hun har sovet hos os, da hun nok har haft brug for ekstra tryghed...

Anmeld

11. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Åh ja,de små pus,det er også rigtig stort for dem,den omvæltning lige pludselig...

Anmeld

11. september 2010

msax

hejsa... hvor er det sejt af dig at holde fast i beslutningen. Det er så nemt midt om natten hvor man er skide træt bare at tage dem med ind i sengen. Også tror jeg det var helt rigtigt prioteret kun at tage en kamp af gangen, for nu kan hun måske huske at det ikke hjælper at tage tøjet af næste gang hun vågner og vil ind i jeres seng.

Smil fra Mette - der frygter for de nætter hvor både Mille og Malte vågner og er kede af det

Anmeld

11. september 2010

TbCp

msax skriver:

hejsa... hvor er det sejt af dig at holde fast i beslutningen. Det er så nemt midt om natten hvor man er skide træt bare at tage dem med ind i sengen. Også tror jeg det var helt rigtigt prioteret kun at tage en kamp af gangen, for nu kan hun måske huske at det ikke hjælper at tage tøjet af næste gang hun vågner og vil ind i jeres seng.

Smil fra Mette - der frygter for de nætter hvor både Mille og Malte vågner og er kede af det

Jeg er ellers normalt imod den måde... for jeg tænker at har hun brug for ekstra tryghed, så skal hun dælme også have det... men det har bare ødelagt min nattesøvn SÅ meget, så nu måtte jeg gøre noget ved det!

Anmeld

11. september 2010

KWL

TbCp skriver:

Liva har været syg et par dage og hele ugen er jeg hver nat blevet vækket hver 2. time natten igennem.... er i gal det er hårdt...
Nogle nætter har Liva sovet hos os i håb om at hun så ville sove bedre... men hun karter rundt når hun sover og den ene nat resulterede det bla. i et stort spark lige på min næse

Så igår blev vi enige om at hun skulle sove i sin egen seng igen.

Det gik fint med at putte, vi havde været i madklub og hun faldt i søvn på vej hjem i bilen, så Carsten kunne bære hende direkte op i seng.

Hun vågnede så ved 1 tiden hvor Carsten var inde, hun var helt ulykkelig men rimelig nem at putte. Ved 2-tiden vågnede hun så igen. Carsten gik ind til hende igen, men kunne ikke berolige hende.... til sidst måtte jeg også derind og hun græd og græd...
Så begyndte hun at sige at hun gerne ville ind til os. Normalt ville hun have fået lov, men nu havde vi jo bestemt at hun skulle sove hos sig selv. Så vi tog en kæmpe kamp....hvor det endte med at hun tog alt sit tøj af og hendes ble og så lagde hun sig endelig, nøgen, under dynen og lukkede øjnene.
Men da hun stadig tisser om natten kunne vi jo ikke lade hende ligge, så Carsten hentede ny ble...
Så sagde hun heldigvis selv "Jeg fryser mor" så det gik at få ble og nattøj på... og SÅ sov hun.... JUHUUUU!!!
Vi blev enige om at det var okay at hun vandt den lille kamp om at tage tøjet af... det var ligesom at hun VILLE bare vinde noget når hun nu ikke kunne vinde over os ved at komme ind i vores seng.
Og så sov hun sørme 4 timer i streg!!! Det er det længste sammenhængende søvn jeg har fået denne uge!

Kom ind til os ved 6-tiden og sov så til 8.15

Sikke en uge og sikke en nat!

Puha - sikke en uge. Sender lige en energi engel til dig og manden.

Håber i får slappet lidt mere af i weekenden inden en ny uge truer

Anmeld

11. september 2010

TbCp

Kristinewl skriver:

Puha - sikke en uge. Sender lige en energi engel til dig og manden.

Håber i får slappet lidt mere af i weekenden inden en ny uge truer

Energi trænger vi ihvertfald til.... Faktisk har det været sådan her den sidste måneds tid, siden hun startede i børnehave, den sidste uge har bare været ekstra slem...

Heldigvis stod min søde mand op med Liva idag og lod mig sove ligeså længe jeg ville 

Anmeld

11. september 2010

Barbamama

Puha det kan bare vælte en helt omkuld når man ikke får sin søvn. Men sejt at I tog kampen og vandt den!!! Det bliver man bare nødt til en gang imellem. Godt gået. Så går det fremad nu!

Anmeld

11. september 2010

TbCp

michella80 skriver:

Puha det kan bare vælte en helt omkuld når man ikke får sin søvn. Men sejt at I tog kampen og vandt den!!! Det bliver man bare nødt til en gang imellem. Godt gået. Så går det fremad nu!

Søvnmangel er dræbende! Og nu var det jo lige begyndt at køre så godt og så kommer børnehave-starten og ødelægger det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.