brystvorter klør !! kun 4 uger henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.415 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. september 2010

NessaXenia

igår fik mine brystvorter et klø anfald!!

jeg var ved at blive siiiindssyg!!

hvorfor fik jeg det ?

jeg er kun (måske) i 4. uge

jeg skal undersøges hvor  langt jeg er henne på mandag da jeg ok er 8. uger i følge mine beregninger..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

NessaXenia

ikke nogen som kan hjælpe ??

Anmeld

11. september 2010

SussieThyssen

Der er ikke noget underligt ved at dine brystvorter klør.
Brysterne er noget af det første hormonerne ryger i, og selve vorterne og området omkring dem, kan skifte farve i løbet af få døgn.
Det er også helt normalt at det kan være forskelligt fra graviditet hvornår de gør det og OM de overhovedet gør det 

Smør dem lidt med creme, der er vandbasseret, det hjælper somme tider. Nogle fortrækker at have en blød tætsiddende BH på i de perioder hvor de gør det, og andre smider alt tøjet på hele overkroppen og foretrækker at "lufte" dem så snart de kan. LOL
Jeg kan godt huske hvordan det føles, og er yderst irriterende, men tænk på, at det er alle de millioner af små celleforandringer, der sker i huden, der er årsagen til det, og som igen indikerer at der er en baby på vej
Det hjælper ikke på kløen, men måske lidt på moralen.
Kærligst
Sussie

Anmeld

11. september 2010

NessaXenia

tusinde tak

og ja,  det gør ikke noget de klør så længe jeg får min baby

Anmeld

11. september 2010

klmf

Mine kløede også helt åndssvagt de første 10 uger så vidt jeg husker.... Pæææænt irriterende, men bestemt noget man kan leve med, nå rman ved hvorfor

Anmeld

11. september 2010

SussieThyssen

lotchen skriver:

Mine kløede også helt åndssvagt de første 10 uger så vidt jeg husker.... Pæææænt irriterende, men bestemt noget man kan leve med, nå rman ved hvorfor

Hehe ja..kan også godt huske mine klø-anfald.
Man skal liiige passe på at man ikke får kløet hul..det er der nogen der kan få gjort i søvne.
Men jeg kan også godt huske, at de samtidigt var så ømme at når jeg så prøvede at klø, så gjorde det nas LOL
Jeg tror egentlig at kløen hos de fleste er meget diffus, og at det bare er en udefinerlig kløe, som ikke er samlet noget bestemt sted...kun ved man at det KLØØØØR! LOL

Anmeld

9. november 2010

Thereseh

Nina Sophia skriver:

igår fik mine brystvorter et klø anfald!!

jeg var ved at blive siiiindssyg!!

hvorfor fik jeg det ?

jeg er kun (måske) i 4. uge

jeg skal undersøges hvor  langt jeg er henne på mandag da jeg ok er 8. uger i følge mine beregninger..

Jeg klør som en GAL på mine brystvorter, og ellers på brysterne. Prøver "diskret" at klø, så ingen ser det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.