Positiv ÆL-test?? Billed vedhæftet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Bruus

Hej Piger,

min kæreste og jeg har forsøgt 2 mdr nu, og nu er det ved at nærme sig ÆL tid. Sidste cyklus (lige efter p-pillestop) fik jeg positiv ÆL-test på dag 14, lige efter bogen, og stregerne var lige tydelige. Nu er jeg i 2. cyklus efter p-pillerne, og testede for ÆL i går aftes (dag 9). Der så begge tests ud som på billederne. Men er det så fordi ÆL er ved at nærme sig, eller er de bare ugyldige?

Håber det lykkes os denne gang

Knus til jer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

VNB

Det er jo lidt svært at sige om din ægløsning lige har været der, eller er på vej...

Men ud fra billedet ser testen ihvertfald negativ ud... Så jeg vil sige at du ikke har ægløsning lige nu...

den første streg blir somregel en del mere tydelig end nr 2 streg, eller som det mindste lige tydelige.

men test løs de næste par dage og se om der dukker en flot knald rød streg frem på begge!

Ønsker jer alt held og lykke i baby-lavningen!

Anmeld

11. september 2010

Bruus

VNB skriver:

Det er jo lidt svært at sige om din ægløsning lige har været der, eller er på vej...

Men ud fra billedet ser testen ihvertfald negativ ud... Så jeg vil sige at du ikke har ægløsning lige nu...

den første streg blir somregel en del mere tydelig end nr 2 streg, eller som det mindste lige tydelige.

men test løs de næste par dage og se om der dukker en flot knald rød streg frem på begge!

Ønsker jer alt held og lykke i baby-lavningen!

Tusind tak for svaret :-))
Du har nok ret i at de er negative! Hmm, tror det nærmer sig i hvert fald. Synes jeg kan mærke der sker noget dernede. Nå, men hvis vi sørger for at have sex ca hver 2.dag så burde der hele tiden være celler til at befrugte ægget, ligegyldigt hvornår ÆL kommer :-))
Men endnu engang tak for svaret, det var sødt af dig

Anmeld

11. september 2010

Con

Som du jo allerede ved, er testene negative - og du skal passe på med at tolke på intensiteten af farven, MED MINDRE de er helt klokkeklare positive. Jeg kan præstere teste som dine hele måneden igennem (undtagen omkring ÆL, hvor de selvfølgelig er positive), nogle dage tager de så et dyk, hvor de er mere utydelige, men der er ikke noget mønster i, hvornår de er af samme intensitet som dine, og hvornår de er lidt mindre tydelige, så det er altså ikke muligt at konkludere, hvor tæt du er på ÆL udfra testene (de kan i øvrigt blive positive fra den ene time til den anden, og nogle kan kun teste positivt i få timer).

Anmeld

11. september 2010

Bruus

Okay - tak for input! Fra nu af ved jeg de KUN er positive hvis begge streger er LIGE tydelige, eller hvis teststregen er en anelse tydeligere end kontrolstregen. Så behøver jeg ikk bruge energi på det andet! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.