Miljømærket babyudstyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2010

thilde-tusindfryd

Der er mange gode grunde til nøje at overveje, hvad man køber af babyudstyr og produkter til den lille. Det bliver man bevidst om, når man læser om alle de hormonforstyrrende og skadelige stoffer, der er i mange produkter. Bl.a. på IMS hjemmeside kan man læse om dette.

Men det er så pokkers dyrt at købe blomsten- eller svane-mærkede varer.

Er der nogen, der har nogle gode fiff til, hvor man kan købe sådanne varer brugt evt. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

line90

Jeg ved, at man kan få mange økologiske og mijløvenlige ting billigere i Tyskland:-)

Anmeld

13. september 2010

thilde-tusindfryd

linejanni skriver:

Jeg ved, at man kan få mange økologiske og mijløvenlige ting billigere i Tyskland:-)

Ok. Hvordan kan det være ?  Har de sparet på momsen i tyskland ?

Har du nogle nærmere tips til hvor i tyskland, man kan finde sådan noget ?

Anmeld

15. september 2010

line90

Jeg ved ikke hvorfor. Måske fordi udvalget er større. Jeg ved ikke hvad butikkerne hedder. Men hvis du tager et stykke ned i Tyskland  som fx. Lubeck kan man i hvert fald få billigere Moltex bleer og andre miljøvenlige plejeprodukter. Trælegetøj er også en del billigere end herhjemme.

Anmeld

15. september 2010

thilde-tusindfryd

linejanni skriver:

Jeg ved ikke hvorfor. Måske fordi udvalget er større. Jeg ved ikke hvad butikkerne hedder. Men hvis du tager et stykke ned i Tyskland  som fx. Lubeck kan man i hvert fald få billigere Moltex bleer og andre miljøvenlige plejeprodukter. Trælegetøj er også en del billigere end herhjemme.

Ok. Men det er lidt svært at køre efter, hvis man ikke ved præcis, hvor man skal køre hen  Tyskland er jo et stort land

Anmeld

15. september 2010

line90

Ja, ved det godt.:-) Men er virkelig dårlig til tysk. Har i hvert fald været i Lubeck og i gågaden der er der legetøjsbutikker med trælegetøj og sådan en kæde ligesom Matas der har billige cremer og bleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.