Min nye nabo.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. september 2010

smokin

Vores nabos hus gik på tvang tidligere på året og er nu blevet solgt. Og med fare for at komme til at lyde gammel, gnaven og uhyggelig bedreviden så vil jeg lige sige at jeg ikke er tilfreds med de nye naboer.

Huset er blevet købt som forældrekøb og ind flytter to unge gutter på 20 år. Ja jeg er jo ikke selv meget ældre (25 år) men har alligevel en meget bestemt holdning til det her: Jeg er IKKE fan af det!

Weekenderne bliver selvfølgelig brugt til at holde fest - nuvel! Det er helt fair med mig. De er nemlig meget stille i hverdagene. Jeg er bare psykopattræt af at det bruger vores græs foran huset til at lave privat parkeringsplads til deres gæster - måske en anelse sippet, men det er sådan jeg har det. 

Klokken er nu 0:37 og de ligger og laver hjulspin i indkørslen - JA HURRA! Hvem fanden gider høre på det kl.01 om natten + Høj musik og vinduerne åbne... 

Må sku ærlig talt sige at jeg er liiidt bitter over vores "unge" naboer. Og det har kun boet der i 3 uger. Håber det arter sig og at det kun er fordi det er nyt og fantastisk at have fået et 100 kvm hus med 100 kvm have af mor og far. 

Kærlig hilsen
En træt træt Zette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Aj,det er bare ikke i orden!Jeg går selv helt amok over sådan noget,jeg synes godt du kan tage en lille snak med de unge mænd hvis det bliver ved.

Jeg har selv nogen genboer(lige overfor min søns soveværelse),som bruger aftenerne på at vise deres nye knallerter eller scootere frem for vennerne,og det går ikke stille for sig.Det er virkelig irriterende.

Men nu vi er i gang med at brokke os,må jeg altså også lige give Hjem-is bilen et hukDen holder ALTID lige uden foran vores hus,og sidste uge var kl. 20.40.Er det ikke lovlig sent??Den fik i hvert fald vækket Alexander,men hvem ville ikke vågne ved at der blev ringet vildt højt med en klokke lige udenfor vinduet?

Nå,held og lykke med dine naboer,nu vil jeg i seng og nyde at mand+barn er i sommerhus...så skal der soves igennem

Anmeld

11. september 2010

mariamiss6

Hvis jeg var dig, ville jeg gå ind og sige, at det er okay de holder fest... Men at de altså gerne må holde sig fra jeres græsplæne, og at du ikke gider ligge og høre på hjulspind hele natten....

Anmeld

11. september 2010

mariamiss6

Pernilleh skriver:

Aj,det er bare ikke i orden!Jeg går selv helt amok over sådan noget,jeg synes godt du kan tage en lille snak med de unge mænd hvis det bliver ved.

Jeg har selv nogen genboer(lige overfor min søns soveværelse),som bruger aftenerne på at vise deres nye knallerter eller scootere frem for vennerne,og det går ikke stille for sig.Det er virkelig irriterende.

Men nu vi er i gang med at brokke os,må jeg altså også lige give Hjem-is bilen et hukDen holder ALTID lige uden foran vores hus,og sidste uge var kl. 20.40.Er det ikke lovlig sent??Den fik i hvert fald vækket Alexander,men hvem ville ikke vågne ved at der blev ringet vildt højt med en klokke lige udenfor vinduet?

Nå,held og lykke med dine naboer,nu vil jeg i seng og nyde at mand+barn er i sommerhus...så skal der soves igennem

Til senere brug er det godt at huske at "når hjem is bilen ringer med klokken så er det fordi de har udsolgt"

Anmeld

11. september 2010

Becks

Jeg ville også tage en snak med dem, og så sige at I har en lille pige derhjemme, som altså har brug for sin søvn - Ikke at deres liv skal gå i stå, fordi I har et barn, men man må gerne vise hensyn!

Selv sidder jeg og er kæmpe træt, fik fri fra job 23:30 og sidder nu med techno musik bragende op i gulvet, fra underboen, det er så højt så bassen derfra vælter mit billede på fjernsynet, så nu har jeg ladet det ligge efter og have samlet det op 4 gange  - SUK altså

Anmeld

11. september 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
mariamiss6 skriver:

Til senere brug er det godt at huske at "når hjem is bilen ringer med klokken så er det fordi de har udsolgt"

Ha,ha,ha,den var god,det skal jeg huske

Anmeld

11. september 2010

SussieThyssen

Hvorfor ikke gå over med et par kolde øl og sige at du lige vil byde dem velkommen. Når I så sidder og sludrer, så kan du fremkomme et hjælpeløst og feminint suk og fortælle dem at du altså har en lille bebs, der ikke kan sove fordi deres venner larmer sådan, og at de holder på græsplænen, hvor dit lille barn skal lege, osv osv.

Vær sød, charmerende og lidt hjælpeløs..der er ikke noget, der appelerer så meget til beskytterinstinktet hos mænd som det.
Og jeg vil vædde på at du fremover får lidt mere nattrero og fred på din græsplæne.

I krig og kærlighed gælder alle våben..også anvendt kvindespykologi

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. september 2010

SpunkenJo

SussieThyssen skriver:

Hvorfor ikke gå over med et par kolde øl og sige at du lige vil byde dem velkommen. Når I så sidder og sludrer, så kan du fremkomme et hjælpeløst og feminint suk og fortælle dem at du altså har en lille bebs, der ikke kan sove fordi deres venner larmer sådan, og at de holder på græsplænen, hvor dit lille barn skal lege, osv osv.

Vær sød, charmerende og lidt hjælpeløs..der er ikke noget, der appelerer så meget til beskytterinstinktet hos mænd som det.
Og jeg vil vædde på at du fremover får lidt mere nattrero og fred på din græsplæne.

I krig og kærlighed gælder alle våben..også anvendt kvindespykologi

Kærligst
Sussie

God indgangsvinkel.

Forsøg at få et fedt forhold til dem. De vil med garanti syns godt om at have nogle "voksne" i nærheden, som IKKE opfører dig som deres forældre, men som istedet tager dem somd et de er. UNGE DRENGE MED KRUDT I MÅSEN

Det kan jo være det kan gå hen og blive en fordel med dem som naboer. Hvem ved?

Men jeg vil gå efter det gode naboforhold

Anmeld

11. september 2010

smokin

mariamiss6 skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg gå ind og sige, at det er okay de holder fest... Men at de altså gerne må holde sig fra jeres græsplæne, og at du ikke gider ligge og høre på hjulspind hele natten....

Ja du har så evig ret! Men jeg gider heller ikke være den sure nabo der står der med det samme, de har jo trods alt kun boet der i et par uger.

Anmeld

11. september 2010

SpunkenJo

Zette skriver:

Ja du har så evig ret! Men jeg gider heller ikke være den sure nabo der står der med det samme, de har jo trods alt kun boet der i et par uger.

Det er bedre at tage det nu med det samme, end at vente.

Hvis du ikke siger det med det samme, ville jeg som nabo undre mig over du ikke havde henvendt med dig samme

Ting er nemmere i opløbet tror jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.