Vores nabos hus gik på tvang tidligere på året og er nu blevet solgt. Og med fare for at komme til at lyde gammel, gnaven og uhyggelig bedreviden så vil jeg lige sige at jeg ikke er tilfreds med de nye naboer.
Huset er blevet købt som forældrekøb og ind flytter to unge gutter på 20 år. Ja jeg er jo ikke selv meget ældre (25 år) men har alligevel en meget bestemt holdning til det her: Jeg er IKKE fan af det!
Weekenderne bliver selvfølgelig brugt til at holde fest - nuvel! Det er helt fair med mig. De er nemlig meget stille i hverdagene. Jeg er bare psykopattræt af at det bruger vores græs foran huset til at lave privat parkeringsplads til deres gæster - måske en anelse sippet, men det er sådan jeg har det.
Klokken er nu 0:37 og de ligger og laver hjulspin i indkørslen - JA HURRA! Hvem fanden gider høre på det kl.01 om natten + Høj musik og vinduerne åbne...
Må sku ærlig talt sige at jeg er liiidt bitter over vores "unge" naboer. Og det har kun boet der i 3 uger. Håber det arter sig og at det kun er fordi det er nyt og fantastisk at have fået et 100 kvm hus med 100 kvm have af mor og far.
Kærlig hilsen
En træt træt Zette
Anmeld