Babyer med meget hår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Dansker i England

Leonora skriver:

min datter, født 2 juli 2010

Billed 1, nyfødt

Billed 2, 2 års fødselsdag

Hm et billede fra fremtiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Barbamama

Svenne skriver:

Sikke dog en yndig pige Og hun ligner dig så meget!!!

Tak. Ja det gør hun  Jeg kan bedst selv se det når jeg ser billeder af mig da jeg var lille. Så er det helt vildt hvor meget hun ligner mig!!!

Anmeld

11. september 2010

mor-til-vanessa

her er vanessa 8mdr.

har ikke nogle gamle billeder af hende på min nye com men hun har altid haft meget hår. i starten stod det ud til alle sider, men blev krøllet omkring de 4mdr

knus liv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2010

Snuffler25

Orv her bliver jeg nødt til at deltage Har fået SÅ mange kommentarer for min søns røde hår - både fordi det rødt men også fordi der var så meget af det - det havde ingen ventet da han kom til verden hiih.

Idag er han blevet liidt mere tyndhåret, men der er stadig meget og han får stadig mange komplimenter ss

På det øverste billede er han kun 2 dage gammel. Og det nederste er han 2,5 mdr gammel

sjov tråd

Anmeld

12. september 2010

Leonora

Dansker i England skriver:

Hm et billede fra fremtiden?

ha ha ha ha gud ja der skal jo stå 2008....ha ha ha ha...godt set

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anna-jonas skriver:

Jeg har her et meget sjældent eksemplar...............en meget lyshåret pige med masser af hår. Anna's hår var næsten helt sølv/perlemors-farvet da hun var helt ny.

Ida blev også født med rigeligt hår, men det var noget mørkere. (bill.2)

Skønne unger by the way.

Ejj hvor vildt!!! Hvor ER det smukt!!! Jeg er helt forelsket, sikke en smuk smuk hårpragt!!! Jeg har aldrig set så meget LYST hår på en baby som dine har, hvor er det fint!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

mor-til-vanessa skriver:

her er vanessa 8mdr.

har ikke nogle gamle billeder af hende på min nye com men hun har altid haft meget hår. i starten stod det ud til alle sider, men blev krøllet omkring de 4mdr

knus liv

Hold da op, hvor er det et smukt barn!!! Wow!!!

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Snuffler25 skriver:

Orv her bliver jeg nødt til at deltage Har fået SÅ mange kommentarer for min søns røde hår - både fordi det rødt men også fordi der var så meget af det - det havde ingen ventet da han kom til verden hiih.

Idag er han blevet liidt mere tyndhåret, men der er stadig meget og han får stadig mange komplimenter ss

På det øverste billede er han kun 2 dage gammel. Og det nederste er han 2,5 mdr gammel

sjov tråd

Hvor er han bare dejlig!!! Ihhh, jeg bliver suuuget ind i de dybe øjne på det nederst billede!

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Hold da op, hvor er det et smukt barn!!! Wow!!!

tusind tak

Anmeld

12. september 2010

anna-jonas

Rosa skriver:

Ejj hvor vildt!!! Hvor ER det smukt!!! Jeg er helt forelsket, sikke en smuk smuk hårpragt!!! Jeg har aldrig set så meget LYST hår på en baby som dine har, hvor er det fint!

Tak, hvor er du sød Rosa.................Ja, Anna var utrolig smuk som helt nyfødt................på barselsgangen på Skejby sygehus, sagde de at det var meget, meget sjældent at så lys en pige, blev født med så meget hår. Jeg har heller aldrig selv set en nyfødt, med den farve hår hun havde................der var sådan noget fe-agtigt over det, for det var nærmest perlemorsfarvet. I dag er hun 4 år, og er ret lyshåret, men ikke den samme farve som ved fødslen.

Vi fik meget opmærksomhed, netop p.g.a hendes hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.