Har sgu været en god kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Tullebobs

Jeps det er lige præcis, hvad jeg har været iaften.

Manden min skulle lægge hus til en herreaften i aften - og jeg har lavet god mad til dem inkl dessert, ryddet op igen, sat kolde øl på bordet, puttet begge unger og i det hele taget bare været den servicerede lille kone

Men nøj hvor det lønner sig - dels i form af kys fra en meget taknemmelig mand og dels ros fra de andre herrer

Dejligt at gøre noget for den man elsker, ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

SKØNT!

Jeg har også været lille husmor der har drønet rundt og ordnet sager herhjemme efter jeg puttede Laura.. Daniel er ikke hjemme, men forventer at han skal ordne alle tingene når han vender snuden hjem i morgen Glæder mig til at se hans ansigt når jeg har fixet det hele for ham!

Anmeld

10. september 2010

Tullebobs

Caroline86 skriver:

SKØNT!

Jeg har også været lille husmor der har drønet rundt og ordnet sager herhjemme efter jeg puttede Laura.. Daniel er ikke hjemme, men forventer at han skal ordne alle tingene når han vender snuden hjem i morgen Glæder mig til at se hans ansigt når jeg har fixet det hele for ham!

Du får da et stort kys og et kram, når han kommer hjem...

Anmeld

10. september 2010

Steph_Laurits

Tullebobs skriver:

Du får da et stort kys og et kram, når han kommer hjem...

Sådan en dejlig kæreste som dig kan han da også kun elske og værdsætte

Anmeld

10. september 2010

Trolde_mor

Ihh hvor dejlgit.. Det lyder da virkelig til du har været den perfekte lille kone til aften.

Er sikker på din mand er dig dybt taknemmelig og lidt stolt over at have sådan en dejlig kone

Det er SÅ dejligt at forkæle den man elsker specielt ved at gøre dem stolte og taknemmelige

Anmeld

10. september 2010

smokin

Tullebobs skriver:

Manden min skulle lægge hus til en herreaften i aften - og jeg har lavet god mad til dem inkl dessert, ryddet op igen, sat kolde øl på bordet, puttet begge unger og i det hele taget bare været den servicerede lille kone

Men nøj hvor det lønner sig - dels i form af kys fra en meget taknemmelig mand og dels ros fra de andre herrer

MEGA GOD KÆRESTE!!!! 

Anmeld

11. september 2010

SussieThyssen

Sådan piger..I er sikre på et langt og lykkeligt parforhold foran jer, når I husker at forkæle lillefar lidt

Det betyder nemlig alt for ham, at han kan dele sit hjem med sine venner, og at de kan gå derfra med lidt misundelse over den dejlige kvinde i hans liv.
Og hvis de føler det er super at være i jeres hjem, så vil de også meget hellere være der end på et værtshus.

Ligesådan er det også med at lave hans del af jobbet, bare engang imellem. Det er en lille gestus han kan forholde sig til, og som vil gøre at han elsker dig ti gange højere. Er sikker på at der er en der står til mange kys og kram i morgen

Selvom de er moderne mænd, så er de et eller andet sted stadig lidt slotsherrer, og de elsker at vise slottet frem og føle at de bliver tilbedt og elsket. Og det gør vi piger også...bare på en lidt anden måde 
Så masser af knus og klem.
Sussie

Anmeld

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tullebobs skriver:

Sådan en mandeaften har jeg også hjulpet Henrik med. Der var også stor taknemlighed

Anmeld

11. september 2010

Tullebobs

Trolde_mor skriver:

Ihh hvor dejlgit.. Det lyder da virkelig til du har været den perfekte lille kone til aften.

Er sikker på din mand er dig dybt taknemmelig og lidt stolt over at have sådan en dejlig kone

Det er SÅ dejligt at forkæle den man elsker specielt ved at gøre dem stolte og taknemmelige

Det er nemlig SÅ dejligt, og med to rollinger i huset står det sgu lidt sløjt til en gang imellem, og derfor er det ekstra skønt, når det lader sig gøre

Anmeld

11. september 2010

Tullebobs

SussieThyssen skriver:

Sådan piger..I er sikre på et langt og lykkeligt parforhold foran jer, når I husker at forkæle lillefar lidt

Det betyder nemlig alt for ham, at han kan dele sit hjem med sine venner, og at de kan gå derfra med lidt misundelse over den dejlige kvinde i hans liv.
Og hvis de føler det er super at være i jeres hjem, så vil de også meget hellere være der end på et værtshus.

Ligesådan er det også med at lave hans del af jobbet, bare engang imellem. Det er en lille gestus han kan forholde sig til, og som vil gøre at han elsker dig ti gange højere. Er sikker på at der er en der står til mange kys og kram i morgen

Selvom de er moderne mænd, så er de et eller andet sted stadig lidt slotsherrer, og de elsker at vise slottet frem og føle at de bliver tilbedt og elsket. Og det gør vi piger også...bare på en lidt anden måde 
Så masser af knus og klem.
Sussie

Lige præcis

Og jeg tror i det hele taget at man får et bedreparforhold af at "unde" hinanden noget - også oplevelser som ikke inkluderer en selv

Og at hjælpe ham igår er jo en lille ting med stor værdi for ham, så det gør jeg gerne, ved det kommer tifold tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.