Så er Emmas fødselsdagsgave bestilt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Bondepigen

Tulipan skriver:

HAha jamen så er det jo bestemt at det er DIG der kommer til det

Ja, måske...men mon ikke der er nok instrumenter til os alle tre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja, måske...men mon ikke der er nok instrumenter til os alle tre...

He he du  kan håbe

Anmeld

13. september 2010

MORJESPERSEN

Sådan en er lige komme på pigernes ønske sedl her til jul

Hvor ser den bare spændene ud..... Håber også på den bringer glæde i jeres hjem og at Emma vil elske den...

Anmeld

13. september 2010

Bondepigen

MORJESPERSEN skriver:

Sådan en er lige komme på pigernes ønske sedl her til jul

Hvor ser den bare spændene ud..... Håber også på den bringer glæde i jeres hjem og at Emma vil elske den...

Jamen det er da dejligt, hvis jeg har været til inspiration...

Ja, jeg synes osse den ser ENORMT spændende ud. Tror jo lidt at jeg har mig et lille musikalsk geni.  ....nu har hun i hvert fald muligheden. Nej, jeg ville selv have ELSKET sådan en da jeg var barn... og Emma elsker jo musik, så det kunne simpelthen ikke være andet end den...

Håber tøserne får sådan en til jul så....

Anmeld

14. september 2010

otlitrom

Jeg tror da der bliver godt med musik (og måske lidt larm ) hjemme hos Jer. Men den er super fin. Jeg æææælsker træ-legetøj

Anmeld

14. september 2010

anna-jonas

Så bli'r der musik i det lille hjem................og måske vi skal se Emma i Talent 2020????

Knus Mette

Anmeld

14. september 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Jeg tror da der bliver godt med musik (og måske lidt larm ) hjemme hos Jer. Men den er super fin. Jeg æææælsker træ-legetøj

Jeg elsker osse trælegetøj!!! Og vi har en nabo som nogle gange synger helt vildt højt kl. 2.00 om natten...så hvis hun vækker Emma, så ved vi hvad Emma skal lege med kl 2.00...

Anmeld

14. september 2010

Bondepigen

Anna-jonas skriver:

Så bli'r der musik i det lille hjem................og måske vi skal se Emma i Talent 2020????

Knus Mette

Ja det ved man jo aldrig...men musik skal vi da i hvert fald nok få herhjemme... Hun spiller osse på tremmerne i sengen, hvis ikke hun har andet at spille på...så hun skal nok få lavet musik på den ene eller anden måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.