må jeg se jeres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

NoName

Mette 26 skriver:

Måske det lykkedes

hold da maule den er flot ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Frøken Sørensen

Min søns navn  (den ser dog lidt større ud på billedet end den er i virkeligheden)...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. september 2010

MarleneH

noname skriver:

navne tatovering?

Jeg går og overvejer om jeg skal få lavet en navnetatovering. Men er lidt i tvivl om hvordan skriften skal være, så kom frit frem med jeres.

Majken

Her er min..den er godt nok ikke helt færdig endnu

Knus Marlene

Anmeld

11. september 2010

N1

Jeg har denne med mit eget navn 

Anmeld

11. september 2010

Mor til Frederic og Freya

MaybeMe skriver:

Det kunne også være fedt! Tror også at jeg skal have tatoveret mine børns navne, eller noget der symbolisere dem, når jeg engang få børn

Derfor jeg følger lidt med i denne tråd Man kan jo altid få en masse ideer til senere brug!

Også fordi at det jo ikke er ét fod/ hånd aftryk der er ens...

Anmeld

11. september 2010

Steph_Laurits

Sussie&Lilje skriver:

Fik lavet min (min datters navn) ved tattoo house her i Kolding ...

Et billede imens og et efterbillede

Det er Morten der har lavet den ikke??? Den er super flot.

Har selv 2 tusser som han har lavet!

Anmeld

11. september 2010

lauras*mor*

her er min datters håndaftryk og fødselsdato.. min sidder på min læg, og min mands sidder på hans ribben.. får vi en dreng senere skal hans fødselsdato være med blåt.. vi gav 1500 for den.. og billedet er lavet med en kopi maskine.. for en god ordens skyld så er det ikke fordi den er falmet men fordi det er ren skygge  for at gi effekten af at det er et aftryk hun har lavet.. :-)

vi ville ikke ha hendes navn da det kan være hun vil skifte det senere måske.. (har jeg nemlig selv gjort for nogle år siden)

Anmeld

11. september 2010

twinboys

NO skriver:

Jeg har denne med mit eget navn 

Er vild med den du har ved bikinitrusserne... Hvor har du fået lavet den og kan man finde den skrift et sted... Vil præsic have drengene navne til at står i hver side ved aret fra kejsersnittet... Tak for den gode idé...

Majbritt

Anmeld

11. september 2010

LotteGabriella

Her er min datters initialer

Anmeld

11. september 2010

N1

twinboys skriver:

Er vild med den du har ved bikinitrusserne... Hvor har du fået lavet den og kan man finde den skrift et sted... Vil præsic have drengene navne til at står i hver side ved aret fra kejsersnittet... Tak for den gode idé...

Majbritt

Uha, det er snart et stykke tid siden den blev lavet (2 år) inde i København. Kan ikke huske hvilken tekst det var  Men vil med undersøge om jeg kan finde ud af det.

Ej, hvor lyder det som en god idé med navne ved kejsersnittet dine drenge er også bare for skønne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.