Han er ikke ren labradore...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Mira0911

Pia. skriver:

Han er ren det er jeg sikker på søde... han ligner nemlig en formel 1'er - man skal passe på med at sammenligne en formel 1'er med den gammel dags  labrador type - det er en helt anden hund af krops form...

Når man mærker ham på hovedet, har han den spidse "kant" eller hvad det nu er... Det var en af vores kammerater som fandt ud af det og viste os hvordan man fandt ud af det... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Miamaja

MoarJ skriver:

Hvor kan man købe det henne?

dyrehandlere og dyreklinikker eller nettet

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Miamaja skriver:

dyrehandlere og dyreklinikker eller nettet

Har du evt et link?

Anmeld

10. september 2010

oerbaek

jeg har en ganske fin hund også og ham minder rigtig meget om din dog er min en blanding af en lab og en golden rettriever (staves) og så er han helt lys

Anmeld

10. september 2010

stine_olesen

Nu er det jo sådan at labrador kommer i forskellige størrelser så bare fordi han er stor betyder det ikke at han ikke er ren labrador. Han ser rigtig fin ud uhvertfal

Anmeld

10. september 2010

Bare mig..

Jeg kan ikke umiddelbart se en shæfer i ham, men hvis jeg SKULLE sige, at der er noget i ham, er det også ved skulderen eller hvad man nu siger..

Flot hund også

Anmeld

10. september 2010

MM1987

Dejlig ser han ud, labrador eller ej...

Hmm, jeg tænker at snuden er lidt lang og halen er lidt langhåret - men har ikke forstand på det

Anmeld

10. september 2010

KarinaIda

MoarJ skriver:

Som mange nok ved, har vi en labber.. Knald sort....  Kanon herlig hund....

MEN.... Nu er der flere der siger, han er hvert fald ikke ren labber... Han er noget stor af at være en labber... Folk mener der er noget Schæfer i ham...  Måske det stammer fra en generation længere tilbage... Hmm...

Der hvor vi købte ham, fik vi klar besked på at det var ren labradore...  

ALTSÅ... For mig er han en labber...

Kan I se noget Schæfer i denne lækre dreng her?!?!?!

den ville/vil jeg slet ikke sammenligne med en schæfer.. Jeg kan INTET se i den, andet end labrador....
Men skal dog lige siges, har selv en labber... OG den er der en snert rottweiler i(sagde tidligere ejere), men det kan bestemt heller IKKE ses... det er heller ikke meget der i den, da faderen var en blandingshund, men en snert rottweiler i selv!! Grunden til vi er sikre på der er en snert af det i vores, er fordi af to af de hvalpe på et kul ud af 10 hvalpe, lignede rottweilere på en prik!!!

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Mia Maia skriver:

Dejlig ser han ud, labrador eller ej...

Hmm, jeg tænker at snuden er lidt lang og halen er lidt langhåret - men har ikke forstand på det

Halen er faktisk langhåret....

Anmeld

10. september 2010

Miamaja

MoarJ skriver:

Har du evt et link?

http://www.canineheritage.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.