Billed..;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

CamillaSoefelt

SeptemberBaby skriver:

Dejlig, dejlig, dygtig dreng! 

Tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Nøøj hvor er jeg dog elendig til og få sat billeder ind...

Skal nok få sat en masse ind her snart, så I kan se Vores skønne søn på 2mdr....

Foreløbig lige et enkelt til en start...

Er han ikke dygtig?

Hvor er han BARE NUSER Og sikke en masse hår hihi Og han er da bare rigtig dygtig Smukke øjne søde Hvem ligner han så? Far eller mor ?

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Hvor er han BARE NUSER Og sikke en masse hår hihi Og han er da bare rigtig dygtig Smukke øjne søde Hvem ligner han så? Far eller mor ?

Mange tak... Jep, der er masser af hår, hehe...

Altså indtil videre ligner han meget sin far ( får vi i hvert fald hele tiden afvide)... Meeen lad os nu se.. Mange ting kan ske endnu, hihi..

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Mange tak... Jep, der er masser af hår, hehe...

Altså indtil videre ligner han meget sin far ( får vi i hvert fald hele tiden afvide)... Meeen lad os nu se.. Mange ting kan ske endnu, hihi..

Ja børn ændrer sig HELE tiden hihi... Og selv tak da smiler..

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Ja børn ændrer sig HELE tiden hihi... Og selv tak da smiler..

Ja nemlig.... Nå nu er der da heller ikke længe til det er din tur hva? Blir da bare sååå fantastisk...

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Ja nemlig.... Nå nu er der da heller ikke længe til det er din tur hva? Blir da bare sååå fantastisk...

Jaaaa Jeg glæder mig osse helt fantastisk hihi.. BLIVER SÅ DEJLIGT endelig at kunne holde vores baby i armene

hehe...

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Jaaaa Jeg glæder mig osse helt fantastisk hihi.. BLIVER SÅ DEJLIGT endelig at kunne holde vores baby i armene

hehe...

OG slippe af med maven ik? hihi.. Synes det var så tungt tilsidst..

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

OG slippe af med maven ik? hihi.. Synes det var så tungt tilsidst..

JO for den da osse Synes GODT nok den er blevet tung og i vejen da hihi... Bliver skønt at kunne gå i sit eget tøj igen hehe.. Glæder mig Synes allerede nu at jeg har et helt specielt forhold til lillepigen smiler..

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

JO for den da osse Synes GODT nok den er blevet tung og i vejen da hihi... Bliver skønt at kunne gå i sit eget tøj igen hehe.. Glæder mig Synes allerede nu at jeg har et helt specielt forhold til lillepigen smiler..

Det er FANTASTISK og kunne gå i sit eget tøj igen.... Selvom jeg da lige har måtte investere i et par lidt løsere bluser end jeg plejer og gå i.. thihi...

Ja sådan kan jeg huske jeg også havde det med Benjamin inden han kom ud...

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Det er FANTASTISK og kunne gå i sit eget tøj igen.... Selvom jeg da lige har måtte investere i et par lidt løsere bluser end jeg plejer og gå i.. thihi...

Ja sådan kan jeg huske jeg også havde det med Benjamin inden han kom ud...

Ja det er sq vidunderligt altså hihi... Men jeg har heldigvis nogle bukser som ikke er vildt stramme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.