De der Clearblue Digital graviditets tests???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Trine89

_-Kathrine-_ skriver:

Hejsa.. Dem har jeg brugt et par stykker af, det gode ved dem er at du ikke er i tvivl om du er gravid eller ej... Og de kan desværre kun bruges 1 gang, og teksten(gravid-ikke gravid) forsvinder efter 24 timer...

Kram til dig...

Mange tak for svar.. 

Det kunne nu ellers være smart hvis den kunne bruge mere end gang. for så kunne man jo spare en masse penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Mutti2B

Trine89 skriver:

Jah er der nogen af jer der har erfaringer med den??? 

og det er godt nok sår'n en der kan genbruges?? og hvordan nulstiller den sig??? 

Jeg har forsøgt at søge til på google men kunne ikke rigtig finde noget.. 

Håber der er nogen der kan give mig svar.. 

Jeg har ikke lige erfaring med graviditetstestene endnu , men er flittig bruger af deres ægløsningsteste. Efter du har aktiveret testen holder batteriet kun et vis antal dage. Tror det 1-2 døgn for graviditetstest og ca. 10 døgn for ægløsningstests.

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

Trine89 skriver:

okey tak for svar

Selv tak Overvejer du da at købe en ?

Anmeld

10. september 2010

Trine89

Mutti2B skriver:

Jeg har ikke lige erfaring med graviditetstestene endnu , men er flittig bruger af deres ægløsningsteste. Efter du har aktiveret testen holder batteriet kun et vis antal dage. Tror det 1-2 døgn for graviditetstest og ca. 10 døgn for ægløsningstests.

hehe okey.. 

Er deres ægløsnings test gode?? 

det kan jo være jeg vil prøve med sår'n nogle hvis vi ikke selv kan ramme ægløsning ud fra alm. udregninger og sex hver 2-3 dag. hehe.. men jah nu er vi kun ved 2. forsøg så det kan jo nå at komme endnu..

Anmeld

10. september 2010

Mutti2B

Trine89 skriver:

Mange tak for svar.. 

Det kunne nu ellers være smart hvis den kunne bruge mere end gang. for så kunne man jo spare en masse penge

Ja, men de er sgu snu de producenter

Jeg køber jo en hver måned og det er lige 220 bobs hver gang. Kan anbefale babyornot.dk for de er billige og lev. er hurtig

Anmeld

10. september 2010

Trine89

NR3ønskebarn skriver:

Selv tak Overvejer du da at købe en ?

jamen det var fordi jeg lige så en reklame med den.. og tænke at hvis den kunne genbruges var det jo skide smart og en masse penge at spare  

og skal jo bruge en test her den 17/18 september

Anmeld

10. september 2010

Trine89

Mutti2B skriver:

Ja, men de er sgu snu de producenter

Jeg køber jo en hver måned og det er lige 220 bobs hver gang. Kan anbefale babyornot.dk for de er billige og lev. er hurtig

Tak for tippet..  

Anmeld

10. september 2010

Mutti2B

Trine89 skriver:

hehe okey.. 

Er deres ægløsnings test gode?? 

det kan jo være jeg vil prøve med sår'n nogle hvis vi ikke selv kan ramme ægløsning ud fra alm. udregninger og sex hver 2-3 dag. hehe.. men jah nu er vi kun ved 2. forsøg så det kan jo nå at komme endnu..

De er idiotsikre  hvilket er meget vigtig for mig, da jeg blev/bliver insemineret. Jeg synes ikke de alm tests er særlig goe (for mig) og da min ægløsningsperiode er meget kort (bitter erfaring) sværger jeg til den digitale. Jeg starter perioden op med strimmeltestene og når der så begynder at komme 2 streger på dem begynder jeg at bruge den digitale test. Når jeg har ægløsning er der en fin lille smiley der popper op

Anmeld

10. september 2010

Trine89

Mutti2B skriver:

De er idiotsikre  hvilket er meget vigtig for mig, da jeg blev/bliver insemineret. Jeg synes ikke de alm tests er særlig goe (for mig) og da min ægløsningsperiode er meget kort (bitter erfaring) sværger jeg til den digitale. Jeg starter perioden op med strimmeltestene og når der så begynder at komme 2 streger på dem begynder jeg at bruge den digitale test. Når jeg har ægløsning er der en fin lille smiley der popper op

det er jo nice nok..

det er jo også bare med at finde det der fungere for en selv jo  

Anmeld

10. september 2010

Dansker I Holland

Trine89 skriver:

jamen det var fordi jeg lige så en reklame med den.. og tænke at hvis den kunne genbruges var det jo skide smart og en masse penge at spare  

og skal jo bruge en test her den 17/18 september

Ja ok Men de kan godt anbefales i hvertfald Det er dog første gang jeg har brugt en digital test Men jeg synes det er BEDRE at der står gravid eller ikke gravid i stedet for at man skal sidde og undrer sig over en svag streg.. griner.. Men ja de kan godt genbruges, så skal man bare købe ekstra sticks eller sådan noget.. Tror jeg.. griner..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.