nogen der har erfarring med H&M?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Kamilla-m

hej tøser :]' jeg har lige bestilt tøj til børnene over nettet på H&Ms hjemme side, vil så hører om nogen ved hvor lang tid lerveringen er? og om man skal betale pakken ved posten eller det kommer på et papir man skal betale i banken/posthuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Svei

Det står alt sammen på den der fakturaseddel...kommer an på om de har det hjemme eller det kommer senere..det kan du se på den mail. Og alt efter hvordan du har valgt betaler du derefter...er det månedsfaktura, er det logisk nok betaling en gang om måneden...

Anmeld

10. september 2010

Plysbjørnen

MortilMogL skriver:

hej tøser :]' jeg har lige bestilt tøj til børnene over nettet på H&Ms hjemme side, vil så hører om nogen ved hvor lang tid lerveringen er? og om man skal betale pakken ved posten eller det kommer på et papir man skal betale i banken/posthuset?

Jeg ved i hvert fald så meget at hvis du har bestilt pr efterkrav får du en lap papir du skal betale på posthuset, da posten ikke længere må have rede penge på sig... Det fik jeg nemlig forklaret af posthuset, da jeg for et par måneder siden afleverede et sådant brev på posthuset.

Anmeld

10. september 2010

Kamilla-m

BetinaTrold skriver:

Jeg ved i hvert fald så meget at hvis du har bestilt pr efterkrav får du en lap papir du skal betale på posthuset, da posten ikke længere må have rede penge på sig... Det fik jeg nemlig forklaret af posthuset, da jeg for et par måneder siden afleverede et sådant brev på posthuset.

det ved jeg ikke om jeg har, har bestilt den til at blive afleveret her?

Anmeld

10. september 2010

Svei

MortilMogL skriver:

det ved jeg ikke om jeg har, har bestilt den til at blive afleveret her?

Tjek den mail du har modtaget, der står det hele..

Anmeld

14. september 2010

*A*

Jeg har købt noget hos HM. Leveringstiden var 3 dage og jeg betalte med Dankort ved bestilling. Pakken blev leveret ved døren...

Ingen problemer!

Anmeld

14. september 2010

betiinsen

Hej

Arbejder i hm, og ved at det er forskelligt hvilke varer du bestiller. hvis de har dem på lager bliver de sendt hurtigt, det står også når du bestiller hvor lang levering der er. men 3 dage hvis de har det liggende.

du kan både betale ved bestilling eller når posten kommer/henter på posthuset

Anmeld

14. september 2010

NatasjaL

jeg droppede alt om at bestille det over nettet, det halve af det fik jeg først en måned senere, og det med betaling syns jeg var totalt underlig! så vi tog til herning samme dag i stedet og købte tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.