Bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer . 

Jeg har et lidt pinligt spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan hjælpe med . 

Når jeg har været på toilettet og lave stort så når jeg skal tørre mig så bløder jeg fra endetarmen . 

jeg er 24+0 er der nogen af jer der har prøvede det , og kan hjælpe mig . 

jeg er lidt bange for om der er noget galt . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Hej med jer . 

Jeg har et lidt pinligt spørgsmål som jeg håber nogen af jer kan hjælpe med . 

Når jeg har været på toilettet og lave stort så når jeg skal tørre mig så bløder jeg fra endetarmen . 

jeg er 24+0 er der nogen af jer der har prøvede det , og kan hjælpe mig . 

jeg er lidt bange for om der er noget galt . 

Det kunne godt lyde som om du har en hæmoride.. Det er meget normalt når man er gravid.. Hvis det er meget generende og gør ondt skal du gå til læge med det.

Kram

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Okay , det er ikk noget man behøver at få gjort noget ved??

Jeg har ingen gener ved det eller noget . Jeg har bare undret mig , det gjorder mig først lidt urolig . 

Knus

Anmeld

10. september 2010

SoffiLine

Har desværre ikke et bud, men synes du skal ringe til din læge.

Kan da ikke være helt sundt at bløde derfra?

Held & lykke & god bedring.

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Ja, jeg vil også hælde til hæmorider, det led jeg selv meget af under graviditeten, og er meget normalt da man tit får hård mave af jernpillerne. Men hvis det begynder at genere rigtig meget kan du få noget creme hos din læge så de går væk, men ellers plejer de at gå i sig selv efter graviditeten.

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Okay , tusinde tak for svaret . 

Jeg ville barehøre om det kunne være fordi der var noget "alvorligt" galt . Man bliver jo ret bekymret når man ikk er længere henne . 

Men er glad for det kan være der , så føler jeg mig lidt mere glad , og behøver ikk bekymre mig så meget . 

- De genere heldigvis ikk , endnu . 

Anmeld

10. september 2010

VIPpigen

Det kan være hæmorider som de fleste skriver, men det kan også være små rifter som irritere når du skal af med noget. Er det hæmorider så kan det gøre rigtig ondt, men det kan også være du ikke mærker så meget til det, går der hul på en hæmoride vil du nok blivet chokeret over alt det blod der kan være i kummen, det kan være ret chokerende (dog ikke farligt. Forestil dig en stor knude med blod, og den får du hul på. Så har du en hæmoride) og så kan det klø som en i pokker.
Er det rifter er det ikke meget du bløder, og det sidder som regel lige i "udgangen" og når det begynder at hele kan det altså også klø helt vildt. Er det rifter, ville jeg få noget creme ved lægen, da det kan være fordi huden ikke er elastisk nok deromme. Hæmorider ville jeg nok også få lægen til at undersøge da du også kan få creme til dette.

Undskyld det lange svar. Men håber det kunne bruges lidt

Anmeld

10. september 2010

Papaya

Ja, det lyder rigtig meget som en hæmoride... Jeg døjer selv meget med det nu. Men inden jeg blev gravid havde jeg rifter i endetarmen og mærkede ikke rigtig noget men blødte bare rigtig meget når jeg havde været ude og lave stort. Blev da også ret nervøs, men fik nogle stikpiller som jeg skulle have op i enden og det hjælper, så du skal bare kontakte din læge. Pøj pøj med det.

Anmeld

10. september 2010

Amso

10. september 2010

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svarene alle sammen , det er rigtig dejligt at i vil give jer tid til at svar

- Jeg vil tage et smut forbi lægen, ikk fordi det genere mig der omme , men nu bare mere for en sikkerhedsskyld

Kan i alle have en dejlig week .

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.