Positiv test? Tør ikke håbe for meget :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Maalene

VIPpigen skriver:

Kender det godt. Jeg var helt rundt på gulvet i marts da jeg fik den svage positive, og ville teste dagen efter igen for at være sikker, og ja så endte det om aftenen. Nåede heldigvis ikke at glæde mig så meget over det. Så nok også derfor jeg gik så længe før jeg turde tro på det kunne ske så hurtigt igen, og derfor ventede jeg bare mens i april, men den kom altså bare ikke. Så skulle uheldet være ude og det er en biokemisk, så er det bare igang igen. Og det skal så også siges at vi ikke havde regnet med det ville gå så hurtigt heller. Var stoppet på piller i januar... 

MEN HÅBER mens udbliver for dig på onsdag, og testen er MEGET MERE POSITIV.

Rigtig dejligt at høre, at det kan gå så stærkt - det må siges at give en troen og håbet, hvis nu uheldet skulle være ude (hvilket vi ikke håber )

Håber på det bedste og frygter det værste - så kan det kun blive positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Maalene

Putomanen skriver:

Mange gange tillykke med de to streger. Jeg  for, at den bliver der, og at den sidste streg hurtigt bliver tydeligere

Tusiiiind taaak

Og mange gange held og lykke med jeres lille projekt

Anmeld

10. september 2010

Maalene

Mette 26 skriver:

Tak skal du have glæder mig da også helt vildt til at blive mor igen, og hi hi hvis du er ligesom jeg er så kan du slet ikke lade være med at teste...

Kan jeg virkelig godt forstå - må være det bedste i verden

Hi hi... Tror heller ikke jeg kan lade være med at teste, men nu må vi se - kan være jeg overrasker mig selv

Anmeld

10. september 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Ejjj hvor godt!! Stort tillykke! Hvis man kan ane en streg, så er den der vel! Ihhhh hvor blir det altså spændende!!!

Jaaa... Jeg håber godt nok - det er SÅ spændende

Hvordan går det med jeres projekt?

Anmeld

10. september 2010

Happiness

Maalene skriver:

Jaaa... Jeg håber godt nok - det er SÅ spændende

Hvordan går det med jeres projekt?

FIk min mens 5 dage for tidligt Men kan teste igen d. 30. Så ÆL, er lige ved at være der. Så vi hygger bare fra nu af og frem Så håber jeg den er der snart!

Anmeld

10. september 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

FIk min mens 5 dage for tidligt Men kan teste igen d. 30. Så ÆL, er lige ved at være der. Så vi hygger bare fra nu af og frem Så håber jeg den er der snart!

Ihh... Det mens kunne godt tage og forstå det er ganske uønsket

Dejligt at I er godt igang... Hehe... Så krydser jeg aaaaaalt hvad jeg kan, for ar I får TO streger her den 30.

Anmeld

10. september 2010

Happiness

Maalene skriver:

Ihh... Det mens kunne godt tage og forstå det er ganske uønsket

Dejligt at I er godt igang... Hehe... Så krydser jeg aaaaaalt hvad jeg kan, for ar I får TO streger her den 30.

Tak søde! Håber også dit lille spir bliver i hulen! Eller SELVFØLGELIG gør den det!!!

Og nu er det jo 3. forsøg d. 30. Og siger man jo ikke at 3. gang er lykkens gang?

Anmeld

10. september 2010

Maalene

MaybeMe skriver:

Tak søde! Håber også dit lille spir bliver i hulen! Eller SELVFØLGELIG gør den det!!!

Og nu er det jo 3. forsøg d. 30. Og siger man jo ikke at 3. gang er lykkens gang?

Tuuuusind taaaak søde

Det er nemlig lige præcis det man gør - så selvfølgelig napper I lige to streger i næste omgang - fyldt til randen med HCG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.