Snottet bebs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2010

BJL2010

Nogen, der har gode råd til at hjælpe stakkels 5 uger baby bebs, som er temmelig snottet???

Jeg har prøvet sådan en sugeting fra apoteket for den anbefalede de...men syns ikke rigtig at det fungerer...måske mig, der ikke kan finde ud af det, he he...

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

CamillaSoefelt

BJL2010 skriver:

Nogen, der har gode råd til at hjælpe stakkels 5 uger baby bebs, som er temmelig snottet???

Jeg har prøvet sådan en sugeting fra apoteket for den anbefalede de...men syns ikke rigtig at det fungerer...måske mig, der ikke kan finde ud af det, he he...

Knuser

Ellers prøv med saltvandsdråber først ( et par dråber i hvert næsebor ) og så sug med den der dims fra apoteket...

God bedring...

Anmeld

10. september 2010

LilyMarleen

modermælk i babys næse skulle vist hjælpe..

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

LilyMarleen skriver:

modermælk i babys næse skulle vist hjælpe..

Har jeg faktisk også hørt noget om.. Mon det virker? Og hvordan filan får man det derind?

Anmeld

10. september 2010

BJL2010

CamillaSoefelt skriver:

Ellers prøv med saltvandsdråber først ( et par dråber i hvert næsebor ) og så sug med den der dims fra apoteket...

God bedring...

Det er også det jeg har prøvet faktisk, men synes godt nok ikke den der suger er nem at bruge og den suger absolut intet ud...den må næsten være i stykker eller noget...

Modermælk, det er rigtig det har jeg da også hørt når nu jeg tænker mig om. Men ja, hvordan - jeg prøver mig lige frem og ser ad...

Anmeld

10. september 2010

CamillaSoefelt

BJL2010 skriver:

Det er også det jeg har prøvet faktisk, men synes godt nok ikke den der suger er nem at bruge og den suger absolut intet ud...den må næsten være i stykker eller noget...

Modermælk, det er rigtig det har jeg da også hørt når nu jeg tænker mig om. Men ja, hvordan - jeg prøver mig lige frem og ser ad...

Hm? For dårligt..;( Op og byt den!

Held og lykke.. Håber I får en rolig nat...

Anmeld

11. september 2010

LilyMarleen

CamillaSoefelt skriver:

Har jeg faktisk også hørt noget om.. Mon det virker? Og hvordan filan får man det derind?

Tror bare man tager brystvorten og drypper, men jeg tror så at man skal have lidt hjælp med at holde baby's hovede  Men jeg havde også fået at vide at modermælk skulle hjlæpe mod de der mælke-knopper/bumser/ talg-knopper what so ever. Men det hjalp i hvertfald ikke her.

Anmeld

11. september 2010

Eliza/lykke

Helt klart saltvandsdråber og en næsesuger, den hvor du selv suger i den ene ende - der er billede af en elefant på pakken. Læg baby med hovedet højt, når hun skal sove. Et par kiler under sengen eller en stofble under liften i barnevognen i hovedgæret.

Jeg bruger saltvand og sugeren inden spisetid og sovetid, og der er masser af dejlig guf i næsten... hi hi hi

Anmeld

11. september 2010

Koen.

Vi har bare brugt saltvand, vores SP siger at de der næsesuger er med til at danne mere snot i næsen, så den brugte vi ikk

Anmeld

11. september 2010

CamillaSoefelt

LilyMarleen skriver:

Tror bare man tager brystvorten og drypper, men jeg tror så at man skal have lidt hjælp med at holde baby's hovede  Men jeg havde også fået at vide at modermælk skulle hjlæpe mod de der mælke-knopper/bumser/ talg-knopper what so ever. Men det hjalp i hvertfald ikke her.

Hihi, ja lige præcis.. Nok lidt svært og holde stille og dryppe samtidigt... Hm det måske også bare endnu en skrøne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.