Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Go tråd
En rigtig, rigtig god weekend herfra også. Jeg skal hygge med familien hele weekenden og til min fantastiske mormor's 75 år's fødselsdag søndag, så det skal nok blive hyggeligt!
Maria-s skriver: Go tråd En rigtig, rigtig god weekend herfra også. Jeg skal hygge med familien hele weekenden og til min fantastiske mormor's 75 år's fødselsdag søndag, så det skal nok blive hyggeligt!
Tillykke med mormor (Føler mig helt gammel når jeg så tænker på at min egen mor kun er 5 år yngre end din mormor )
linselouise skriver: Nu var "Baagøe" lige så sød at minde mig om at vi går ind i en dejlig weekend nu, så ville jeg da lige benytte muligheden for at ønske jer alle en fremragende weekend, både udendørs og indendørs så G O D W E E K E N D ! Klem fra Lise
Nu var "Baagøe" lige så sød at minde mig om at vi går ind i en dejlig weekend nu, så ville jeg da lige benytte muligheden for at ønske jer alle en fremragende weekend, både udendørs og indendørs
så
G O D W E E K E N D !
Klem fra Lise
Taaark og i lige måde...!
K&S skriver: Taaark og i lige måde...!
Også god weekend fra Hvidovre
Ja rigtig god weekend til alle I skønne skønne mennesker
Håber I får en forrygende en af slagsen.
Kærligst StephanieJ
Tusind tak Og i lige måde til jer alle sammen.... Håber I bruger jeres weekend sammen med de mennesker der står jeg tættest ...
Knus fra Pia - som får en dejlig weekend også selvom jeg skal male det meste af lørdagen.
også ønsker om gode weekender herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128