Har i set den ? Er i chok :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Sidsel91

DK skriver:

Aller aller først tænker jeg "nååå jamen det er da en stor dreng og en lille spand" (jeg havde skrækkelige billeder af spædbørn proppet ned i små spande med låg på, i hovedet) men jeg fik det lynhurtigt fysisk dårligt af at høre hvor meget han græder og skriger hjælpeløst efter nåde! Hvordan KAN de dog stå og gøre det. Og så i så lang tid?? Altså det er jo ikke engang sådan at det bare lige er 1 sek. det er jo laaang tid. Ejjjj jeg fik seriøst helt kvalme af at se det. Stakkels stakkels lille dreng. Og moderen og veninden griner bare!!! Altså hvad i al verden sker der dog i hovedet på dem!!! Og han bare græder og græder og siger av.

ØV. ØV ØV ØV. Skrækkeligt.

Havde det på præcis sammen måde . Drengen kan intet gøre . Og han skriger bare så panisk og moren er fuldstændig ligeglad , og synes det er sjovt .
Kunne ikke engang se den færdig , og sidder bare med den største knude i halsen og har det fysisk dårligt nu .
Hverken hun eller veninden er vist egnet til at have børn . Håber virkelig de fidner dem og giver dem en laaaaaang straf , og ikke får sin søn igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.