Har fået et super tilbud - (dyrefolk)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Pia.

Jeg mødte en meget sød og venlig mand som jeg faldt i snak med og som er sælger af hundefoder og andet godt til hunde og katte...

Han talte selvfølgelig meget varmt for sit foder og jeg fortalte at jeg udelukkende fodret med Hills eller Royal Canin, og han sagde hans foder var lige så godt hvis ikke bedre.

Han gav mig et tilbud til mine kommende havlpe/nye ejere .... Han ville bestille hvalpepakker til alle hvalpe med 3 kilo hvalpefoder, hundesnor, legetøj og en madskål som alle mine købere ville få gratis hvis jeg ville reklamere for hans foder - jeg har fået en del forskellige gratis foder poser med hjem fra ham og et kort til ham og hans hjemmeside...

Så her kommer mit spørgsmål - hvad ville I gøre når I ikke kender foderet - ville i anbefale et foder til jeres hvalpekøbere - uden at kende til det ...

Her er hjemmesiden til hans foder (han levere gratis til døren hvis nogen skulle få interesse i at handle der)

www.sydkystensdyrefoder.dk - tilbudet er jo super fedt både for mig men også for den nye ejer til hvalpene - men hvad siger I ?

Knus Pia - med et mindre luksus problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

wamse

Jeg ville ikke anbefale et foder jeg ikke kender til, men ville så fortælle det til hvalpenes nye ejere at disse pakker følger med og at du så ikke har erfaring med produktet. Har været inde på hans side, og det ser jo helt korrekt ud, men ville selv afprøve det inden jeg anbefalede det videre.

Anmeld

10. september 2010

mth1987

Jeg ville nok se på indholdet af fodderet og hvis der er hvad der skal være i det så tag imod tilbuddet. Du behøver jo ikk anbefale bare sig at du har fået dette af ham og nævn navnet. Så har du reklameret for ham og fået gratis ting

Anmeld

10. september 2010

Pia.

wamse skriver:

Jeg ville ikke anbefale et foder jeg ikke kender til, men ville så fortælle det til hvalpenes nye ejere at disse pakker følger med og at du så ikke har erfaring med produktet. Har været inde på hans side, og det ser jo helt korrekt ud, men ville selv afprøve det inden jeg anbefalede det videre.

Ja, det hele lyder jo super godt og umiddelbart et rigtig godt foder og heller ikke så dyrt... - men som jeg også skrev har jeg svært ved at give noget videre som jeg ikke selv har testet - selvom jeg har prøveposer når jeg jo ikke at teste fodret på mine hunde inden hvalpene skal flytte hjemmefra. . . Men ja jeg kunne jo selvfølgelig sige at det er et tilbud fra en forhandler - men normalt er hvalpe-startpakkerne jo gerne det foder de er vand til at få hos avler (mig)  så deres maver er vand til det foder de allerede har fået hos mig...

men jeg er ikke sikker på at Royal Canin giver mig samme flotte tilbud  - jeg har selv tænkt mig at forsøge det her foder men kan ikke skifte foder nu når hun er drægtig og har lige købt 15 kilo til hanhunden....

Men tak for dit svar.

Knus Pia.

Anmeld

10. september 2010

L.J.L

Jeg har også altid brugt Royal Canin til min kat, og ville nok høre min dyrlæge ad før jeg skiftede foder til et ukendt mærke. Kan du ikke også det? Du kan jo prøve at remse indholdet af det nye foder op for lægen og høre om han ville godkende det? Hvis han siger det lyder fint, tror jeg ikke jeg ville have nogle skrubler ved at give de nye hundeejere det med

Og så lige en god weekend med herfra

Anmeld

10. september 2010

mariamiss6

Pia. skriver:

Ja, det hele lyder jo super godt og umiddelbart et rigtig godt foder og heller ikke så dyrt... - men som jeg også skrev har jeg svært ved at give noget videre som jeg ikke selv har testet - selvom jeg har prøveposer når jeg jo ikke at teste fodret på mine hunde inden hvalpene skal flytte hjemmefra. . . Men ja jeg kunne jo selvfølgelig sige at det er et tilbud fra en forhandler - men normalt er hvalpe-startpakkerne jo gerne det foder de er vand til at få hos avler (mig)  så deres maver er vand til det foder de allerede har fået hos mig...

men jeg er ikke sikker på at Royal Canin giver mig samme flotte tilbud  - jeg har selv tænkt mig at forsøge det her foder men kan ikke skifte foder nu når hun er drægtig og har lige købt 15 kilo til hanhunden....

Men tak for dit svar.

Knus Pia.

Hvorfor viser du ikke foderet til dyrlægen, og spørger hvad han/hun synes om det? og beder ham/hende sammenligne det med hills og royal canin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.