Ked af min arbejdssituation :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne damer

Ja, som I nok kan de på overskriften er jeg RIGTIG ked af min arbejdssituation...

Men da vi er igan med projekt baby, vil jeg jo heller ikk starte et nyt sted, som jeg så blev RIGTIG glad for, og så komme efter 1 måned og sige jeg er gravid

Det værste er jo bare, at man ikke ved, hvornår den lille prins eller prinsesse melder sin ankomst... Hvis der går to år, jamen så havde jeg ingen skrupler med at starte et nyt sted, men ihh...

Hvor er det bare frustrerende

Er ret sikker på, at jeg ikke vil beskæftige mig med det her resten af mit liv, synes det er såååå kedeeeeligt, men da vi har købt hus, er økonomien bare heller ikke til en SU

Tog min to-årige uddannelse i stedet for et sabatår - og nu sidder jeg ligesom bare lidt fast her

Ved ikke hvad jeg vil med det indlæg her, er bare så ked af det ìg frustreret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Plysbjørnen

Jeg vil sige søg... Jeg fandt ud af at jeg var gravid dagen før jeg skulle starte på nyt arbejde...

Hvis du er led og ked af din situation på arbejde, ja så er det ikke noget der gavner dig og din familie i det lange løb...

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

BetinaTrold skriver:

Jeg vil sige søg... Jeg fandt ud af at jeg var gravid dagen før jeg skulle starte på nyt arbejde...

Hvis du er led og ked af din situation på arbejde, ja så er det ikke noget der gavner dig og din familie i det lange løb...

Kan kun give dig ret i, ar det ikke gavner nogen af os..

Hvordan tog de det så, da du fortalte, at du var gravid?

Anmeld

10. september 2010

Plysbjørnen

Min chef tog det faktisk rigtigt flot... Og ønskede mig tillykke og sagde at han var glad på mine vegne...

Jeg valgte at fortælle det, da jeg havde været der i 4 dage... Bl.a. fordi jeg som dig havde det med at være startet et nyt sted også blive gravid...

Tror simpelthen at for mit vedkomne har det været medvirkende til at jeg blev gravid, fordi at jeg ligepludselig havde noget andet at "gå op i"... Ved det at der faktisk kun gik 3 uger fra jeg besluttede at søge nyt arbejde til jeg skulle starte det nye sted...

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

BetinaTrold skriver:

Min chef tog det faktisk rigtigt flot... Og ønskede mig tillykke og sagde at han var glad på mine vegne...

Jeg valgte at fortælle det, da jeg havde været der i 4 dage... Bl.a. fordi jeg som dig havde det med at være startet et nyt sted også blive gravid...

Tror simpelthen at for mit vedkomne har det været medvirkende til at jeg blev gravid, fordi at jeg ligepludselig havde noget andet at "gå op i"... Ved det at der faktisk kun gik 3 uger fra jeg besluttede at søge nyt arbejde til jeg skulle starte det nye sted...

Ej, hvor dejligt med en sød og forstående chef

Ja, tror sagtens det kan have en indvirkning på det...

Pyhh... Sys det er svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.