er meget i tvivl hvad jeg skal gøre.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2010

quar20

Hej alle.

Sidder her med min store flotte mave som er sunket godt ned. Igår var jeg til JM og fik at vide at han står LAAANGT nede i bækkenet og fuldstændig fast.. Jeg er altså kun i uge 29..!! Hele natten har jeg rendt på roilet, har haft hovedpine, smerter i mit underliv - faktisk mens. agtige smerter. Føler samtidig jeg har en bold imellem mine ben..! Det føles så tungt dernede hvis i forstår?.. Har samtidige meget kraftige plukveer og han har ikke været så aktiv som han plejer at være..!

Ved ikke helt hvad jeg skal stille op - for da jeg gik i fødsel med min søn gik vandet og pludselig fik jeg vestorm - så kender ikke den der murende fornemmelse som mange snakker om..!

Men er da lidt "mærkelig" i kroppen idag - og det hele trykker bare godt og grundigt nedaf..!

Hvad er jeres råd og hvad havde i gjort? - Syntes det er lidt en træls følelse at sidde med når man ikke rigtig ved hvad der sker, men at der ihvertfald sker et eller andet i min krop som gør at jeg vælger at spørger jer herinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Frk. Himmelblå

Jeg ville blive undersøgt indvendigt.

Har selv haft rigtig mange plukveer, og da jeg kun er i 26. uge har jeg bare været så bange for, at de skulle være med til at korte livmoderhalsen og evt. bevirke, at jeg åbner mig.

Men blev så scannet indvendigt i går (lidt ubehageligt, men sådan er det jo) og det viser sig, at jeg har hele livmoderhalsen endnu, så på den måde er jeg 100% upåvirket af plukveerne. Det er bare så trygt at vide!

Så hvis du kunne få samme tryghed, ville det da være skønt. Tror dog ikke, det ligefrem kræver en scanning. JM kan vel bare lige mærke efter en gang  

Der er bare så ubehageligt at gå og være utryg. Overhovedet ikke det værd.

(I øvrigt har jeg en veninde, - hendes søn stod også helt fast fra 28/29. uge, og hun fødte 38+0 - helt ukompliceret)

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Ring til din jordemoder og forhør dig Ring hellere en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

10. september 2010

Malonde1985

Jeg ville også ringe til JM for en sikkerheds skyld, og lige høre om du måske skal undersøges forneden. Hvis han allerede står fast og murrer nedad, er det jo ikke sikkert der går så længe før du måske går igang selv.. Ring hellere.

Anmeld

10. september 2010

quar20

Så har jeg snakket med en JM og jeg skal komme derop kl. 17.00

Så længe mine plukveer ikke er reglmæssige er det jo positivt..!! Men jeg sku SLAPPE af inden da, også bare komme derop kl. 17 med mindre smerterne tiltog..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.