Tatoo ovenpå et ar - kan man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Malonde1985

Jeg har et ar fra en tidligere blindtarm og sidst jeg fødte blev aret strukket lidt ud og forventer det samme måske sker her - måske endda i værre udstrækning.. .. så tænkte om man egentlig må og kan tatovere ovenpå et ar, og om det kan blive bare nogenlunde pænt??

For så ville jeg gerne om et års tid, når jeg har født og er færdig med at amme osv, have lavet en lille tatoo som måske kunne dække det bare lidt..

Kom så tatoo-tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Pige2009

Pas Men ring da til en tatovør og spørg...

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Nej det kan man ikke - eller jo men det bliver ikke pænt... aret ligger dybere end tussen kommer til - det samme med strækmærker, dem kan man heller ikke tusse pænt i... Desværre...

Anmeld

10. september 2010

Malonde1985

Ja kom bare lige til at tænke på det og ville så lige høre ad herinde først  om der er nogen sm ved noget og evt. selv har fået lavet ovenpå et ar

Anmeld

10. september 2010

thildemus

Synes jeg har hørt at det kan man godt, men det skal være et gammelt ar. Og man skal regne med at farven er en lille bitte smule anderledes end på ikke-arret hud.

Men er ikke ekspert, kun via tv Så ring dog og spørg ham/hende du vil have den lavet hos

Anmeld

10. september 2010

Malonde1985

Pia. skriver:

Nej det kan man ikke - eller jo men det bliver ikke pænt... aret ligger dybere end tussen kommer til - det samme med strækmærker, dem kan man heller ikke tusse pænt i... Desværre...

Åh det var da ærgerligt, men tak for svaret

Anmeld

10. september 2010

Malonde1985

thildemus skriver:

Synes jeg har hørt at det kan man godt, men det skal være et gammelt ar. Og man skal regne med at farven er en lille bitte smule anderledes end på ikke-arret hud.

Men er ikke ekspert, kun via tv Så ring dog og spørg ham/hende du vil have den lavet hos

Ja problemet er bare at jeg ikke ved hvem, hvad og hvor jeg skal ha den lavet og om jeg overhovedet skal have noget lavet. Derfor jeg spørger herinde! Kender ingen tatovører og har aldrig fået lavet noget før.. Gav det mening

Blot en forespørgsel blandt tato-eksperterne herinde

Anmeld

10. september 2010

Joko

puh ha om man så kan vil jeg tro det gør forbandet ondt. Og tænker det måske ikke vil se pænt ud.

Og vil ikke tattovere over et ar, da det er en del af ens liv, noget slemt man har oplevet og vil ikke gemme det væk.

Der er nok også delte menninger hos tattovøre om de vil eller ej. Men ja ring og hør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.