Pris + gode råd om negle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juli 2008

Kloster

Nogen der ved, hvad det koster at få ordnet negle (hænder) ved en prof??

Og hvordan holder jeg mine negle og neglerødder pæne selv?

Kom med alle jeres gode råd om negle...

Hvad er in nu?
Er det med hvid tip?
Runde, spidse ell firkantet negle (?)

(H)
Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2008

fam.4xc

Jeg ville vælge dem firkantet og naturlige - men det er jo en smagssag:D

Du må endelig ik ta de steder hvor de laver dem viillldddt billigt for de holder også derefter, men der er mange steder de laver dem for 5-600 kr og god kvalitet. De skal passes og plejes stort set dagligt med fil og olie, og så skal de chekkes efter hver 3-5 uge....

Dine egne negle kan du pleje og holde pæne med feks produkter fra Herome som de har i matas....

Kh Camilla

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Hvis du ikke har lange negle selv, skal du helt klart tahe hvid tip i firkantet.
Ikke for lange og unaturlige :)
Eller syntes jeg. Smiler.

Hvis du har lange negle, er der stor mulighed for at pleje dem selv med div. produkter. (som passer lige til din negl)

LAV ALDIG NEGLE I MATAS!

(H)

Anmeld

20. juli 2008

MorCamilla

Jeg har lange negle selv og bruger "MAVALA" som er en serie af negle produkter som kan købes i Matas.(til billige penge:D) Det indeholder en underlak, dvs olier til neglebåndende og en overlak til at bruge efter du har lagt neglelak..

Jeg ved ikke noget om hvad det koster at få lavet negle rundt omkring da jeg gør det selv..;)

Knus fra Camilla. som elsker at ordne negle ;)

Anmeld

20. juli 2008

Kloster

Skal vist forklare mig bedre :D

Jeg har lange negle selv. Men de virker så tørre. Både neglene og omkring dem.

Det jeg mente var, hvad det koster at få en prof til at pleje mine negle, lakere dem, file osv... Fx til vi skulle i byen...

Ellers mange tak for svarene :D

(H)
Kloster

Anmeld

20. juli 2008

Kvindemin

Undskyld. Så misforstod jeg. Men du snakkede om hvis tip? Kom til Silkeborg, så skal jeg lave en manicure på dig. Smiler :) Der taler vi billige penge. Hehe. Hm, ved ikke om en negleteknikker ordner 'ens egne negle', uden at sætte tip og div. på. Så skal du nok gå ind at spørge dem, om de kunne gøre det - og så burde du vel automatisk få en billigere pris, da det er dine egne negle :) Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.