Arghh!! lorte læge . Da jeg bestilte tid tog jeg bare den første tid der var og nøj en lorte læge.
Vi sad og snakkede og jeg fortalte at jeg var gået 12 dage over tid , men kun testede negativt . Han sagde så : Jamen så er du ikke gravid !
Sagde så jamen skal du ikke tage en test , nej det behøvede han ikke . Hans test var lige så gode som dem man køber og hvis jeg var gravid , ville det have vist sig 2 dage efter jeg skulle have mens . Spurgte så om han ikke kunne tage en blodprøve eller et eller andet , nej det kunne han ikke!
Og så begyndte han at sidde og snakke om hvad man skulle gøre for at blive gravid . Og spurgte hvis nu jeg ikke får min mens , hvornår jeg så skal komme igen . En måned fik jeg afvide :O
Og at vi kunne blive sendt videre når vi har prøvet i 1 år . Sagde at det var 11 måned vi kørte på , men når jeg var så ung skulle vi vente længere !
Så da jeg kom ud gik jeg ud til sekretæren og bestilte en tid ved en kvindelig læge til på mandag . Købte en test med hjem , som var negativ , så en urinprøve havde ikke hjulpet noget , men en blodprøve havde givet et helt korrekt svar . Hader uvisheden , hvis jeg ikke er gravid , kan mens så ikke bare komme ? 
Årh dårlig oplevelse , håber jeg kommer ind til en mere forstående læge på mandag 
Anmeld