Update Kryds fingre piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Sidsel91

Arghh!! lorte læge . Da jeg bestilte tid tog jeg bare den første tid der var og nøj en lorte læge.
Vi sad og snakkede og jeg fortalte at jeg var gået 12 dage over tid , men kun testede negativt . Han sagde så : Jamen så er du ikke gravid !
Sagde så jamen skal du ikke tage en test , nej det behøvede han ikke . Hans test var lige så gode som dem man køber og hvis jeg var gravid , ville det have vist sig 2 dage efter jeg skulle have mens . Spurgte så om han ikke kunne tage en blodprøve eller et eller andet , nej det kunne han ikke!
Og så begyndte han at sidde og snakke om hvad man skulle gøre for at blive gravid  . Og spurgte hvis nu jeg ikke får min mens , hvornår jeg så skal komme igen . En måned fik jeg afvide :O
Og at vi kunne blive sendt videre når vi har prøvet i 1 år . Sagde at det var 11 måned vi kørte på , men når jeg var så ung skulle vi vente længere !
Så da jeg kom ud gik jeg ud til sekretæren og bestilte en tid ved en kvindelig læge til på mandag . Købte en test med hjem , som var negativ , så en urinprøve havde ikke hjulpet noget , men en blodprøve havde givet et helt korrekt svar . Hader uvisheden , hvis jeg ikke er gravid , kan mens så ikke bare komme ?
Årh dårlig oplevelse , håber jeg kommer ind til en mere forstående læge på mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Leonora

Sidsel91 skriver:

Arghh!! lorte læge . Da jeg bestilte tid tog jeg bare den første tid der var og nøj en lorte læge.
Vi sad og snakkede og jeg fortalte at jeg var gået 12 dage over tid , men kun testede negativt . Han sagde så : Jamen så er du ikke gravid !
Sagde så jamen skal du ikke tage en test , nej det behøvede han ikke . Hans test var lige så gode som dem man køber og hvis jeg var gravid , ville det have vist sig 2 dage efter jeg skulle have mens . Spurgte så om han ikke kunne tage en blodprøve eller et eller andet , nej det kunne han ikke!
Og så begyndte han at sidde og snakke om hvad man skulle gøre for at blive gravid  . Og spurgte hvis nu jeg ikke får min mens , hvornår jeg så skal komme igen . En måned fik jeg afvide :O
Og at vi kunne blive sendt videre når vi har prøvet i 1 år . Sagde at det var 11 måned vi kørte på , men når jeg var så ung skulle vi vente længere !
Så da jeg kom ud gik jeg ud til sekretæren og bestilte en tid ved en kvindelig læge til på mandag . Købte en test med hjem , som var negativ , så en urinprøve havde ikke hjulpet noget , men en blodprøve havde givet et helt korrekt svar . Hader uvisheden , hvis jeg ikke er gravid , kan mens så ikke bare komme ?
Årh dårlig oplevelse , håber jeg kommer ind til en mere forstående læge på mandag

åhhh øv øv øøv....forstår meget godt din frustration....håber snart det lykkes for dig

knus mig der selv var 18 måneder om at blive gravid

Anmeld

10. september 2010

mortilfreja

Øv.. Sikke da en knotten læge.. Håber du får en bedre oplevelse mandag.. Spørg hende om hun ikke kan give dig en henvisning til en gynækolog.. Så skal du nok blive scannet..

Har du normal cyklus?? Tænker om du før er gået meget over tid??

Kram herfra

Anmeld

10. september 2010

Sidsel91

mortilfreja skriver:

Øv.. Sikke da en knotten læge.. Håber du får en bedre oplevelse mandag.. Spørg hende om hun ikke kan give dig en henvisning til en gynækolog.. Så skal du nok blive scannet..

Har du normal cyklus?? Tænker om du før er gået meget over tid??

Kram herfra

Jeg er gået 12 dage over idag
Plejer at have en cyklus mellem 35 og 37 dage , og er nu på dag 47

Anmeld

10. september 2010

mortilfreja

Sidsel91 skriver:

Jeg er gået 12 dage over idag
Plejer at have en cyklus mellem 35 og 37 dage , og er nu på dag 47

Hmmm.. Kan godt forstå din frustration..

Smider du dine test ud med det samme du har aflæst dem eller ??

Da jeg sidst var gravid kom der heller ik to streger inden for de 5-10 min der står på pakken at man skal aflæse dem inden men ca 30-60 min senere kom en svag streg. Og jeg var gravid.. Har du prøvet at aflæse dem senere.. (Ved godt man så siger de er ugyldige men alligevel)

Kan oz være du kun kan teste positiv om aftenen og ikke om morgenen. Sådan var det med min svigerinde..

Anmeld

10. september 2010

Sidsel91

Nej har ikke smidt dem ud , men når jeg tester negativ , så forbliver de negativt . Har aldrig haft en skyggestreg . Men i de to første dage jeg gik over tid fik jeg nogle mærkelige test . Stregerne skulle være lodrette , men efter 30 sekunder kommer der en lyserød streg på tværs og 5 minutter efter bliver den svagere og efter 20 minutter forsvinder den . Næste dag skete det sammen med sammen mærke
Så regner med at de var defekte. Og har siden testet negativt med andre teste .

Anmeld

10. september 2010

mortilfreja

Sidsel91 skriver:

Nej har ikke smidt dem ud , men når jeg tester negativ , så forbliver de negativt . Har aldrig haft en skyggestreg . Men i de to første dage jeg gik over tid fik jeg nogle mærkelige test . Stregerne skulle være lodrette , men efter 30 sekunder kommer der en lyserød streg på tværs og 5 minutter efter bliver den svagere og efter 20 minutter forsvinder den . Næste dag skete det sammen med sammen mærke
Så regner med at de var defekte. Og har siden testet negativt med andre teste .

Lyder underligt..

Er det test du har taget med morgenurin???

For prøv og teste om aftenen hvor du så ikke har været på toilet i 3-4 timer, hvis du kan holde dig.. Kan være du kun kan få positiv om aftenen.. Det er der nogen der kun kan... Da værd at prøve

Anmeld

10. september 2010

Sidsel91

Det vil jeg prøve
Hvornår er aften , ved 18 tiden , eller 23 tiden eller ?

Anmeld

10. september 2010

mortilfreja

Sidsel91 skriver:

Det vil jeg prøve
Hvornår er aften , ved 18 tiden , eller 23 tiden eller ?

Prøv ved 20 tiden

Opdaterer du lige.. Følger dig jo og håber du snart får den positive test

Anmeld

10. september 2010

Sidsel91

Det gør jeg Jeg skal dog til fødselsdag i aften , så tester når jeg kommer hjem , men tisser ikke mindst 4 timer før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.