Køre i bil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Anonym trådstarter

Er der nogle der har et godt råd til at få min datter på 4 mdr til at blive gladere for at køre bil?

I starten elskede hun det og faldt for det meste i søvn... Men nu skriger hun hele vejen, det er mega stressende... Ved ikke om det er fordi hun keder sig, men det virker ihvert fald som om hun ikke gider sidde i stolen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

serinasmor

vi har her en legetøjsbøjle der bliver spændt på autostolen når vi fx  skal ned til mine forældre .. det er en tur på 2 timer ... den elsker hun at kigge på og lege med... hun plejer at falde i søvn efter 10 min og så vågne efter en time og sidde og lege til vi er fremme

Anmeld

10. september 2010

thildemus

Forsøg med noget legetøj er også mit eneste råd... og så glæd dig til hun rykker op til næste stol, der vender den anden vej. Det har hjulpet for alle jeg kender med dit problem

Anmeld

10. september 2010

Anonym trådstarter

Jamen hun har skam legetøj, og en spilledåse der også lyser og blinker... Og den elsker hun, den er bare et hit ude i barnevognen, men hun synes vist ikke den er god nok i bilen. Jeg sidder også tit omme hos hende for at underholde hende mens manden kører, det hjælper lidt, men det er godt nok anstrengende.... selv en lille tur på en halv time, så er man helt ødelagt og stresset...

Anmeld

10. september 2010

Eliza/lykke

Anonym skriver:

Jamen hun har skam legetøj, og en spilledåse der også lyser og blinker... Og den elsker hun, den er bare et hit ude i barnevognen, men hun synes vist ikke den er god nok i bilen. Jeg sidder også tit omme hos hende for at underholde hende mens manden kører, det hjælper lidt, men det er godt nok anstrengende.... selv en lille tur på en halv time, så er man helt ødelagt og stresset...

har selv en pige på 4 mrd. Vi forsøger, at tilpasse vores køretid, når vi ved at hun er træt.

Somregel når vi skal noget,kører vi først efter frokost, når hun har været vågen i 1½ time. Så sover hun gerne. Vores familier bor også mega langt væk. Når hun vågner, er hun også skide sur og vil IKKE sove videre. Så vi holder ind på vejen, gerne ved en tankstation og går en runde, så hun lige så nogle indtryk. Så kører vi igen - og hun plejer at sove igen. Vi har flyttet hende op foran og slået airbagen fra. Hun har nemlig slet ikke noget legetøj i bilen, fordi hun bliver mere vred end træt. Så mit råd er, at fjerne legetøjet og give hende en stofble i stedet for, som hun kan kramme. Det virker her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.