SFO priser og sygemelding....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Svei

Min mellemste er startet i ny skole og derfor også ny SFO og det er et KÆMPE hit, nok den bedste SFO i Danmark..

Men det er lidts jovt for her skal man ringe hvis børnene er syge, i den anden han gik i fik de det af vide gennem skolen, men det er nu fint nok....hvordan foregår det hos jer?

Og prisen for den sfo er 1750kr om måneden, hvorimod børnehaven kun koster 1550kr, lidt sjovt at sfo koster mere..hvad giver i for en SFO plads...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Clilje

Hej

Vi giver kr.1500 for en sfoplads - og vi skal også melde børnene syge

Anmeld

10. september 2010

Svei

Clilje skriver:

Hej

Vi giver kr.1500 for en sfoplads - og vi skal også melde børnene syge

Ok..Tak for svar... syntes det var så mærkeligt med sygemelding, men det er det nok ikke alligevel..

Anmeld

10. september 2010

Valle81

Eva. skriver:

Min mellemste er startet i ny skole og derfor også ny SFO og det er et KÆMPE hit, nok den bedste SFO i Danmark..

Men det er lidts jovt for her skal man ringe hvis børnene er syge, i den anden han gik i fik de det af vide gennem skolen, men det er nu fint nok....hvordan foregår det hos jer?

Og prisen for den sfo er 1750kr om måneden, hvorimod børnehaven kun koster 1550kr, lidt sjovt at sfo koster mere..hvad giver i for en SFO plads...?

Hejsa:0)

Vi giver 1200 kroner for SFO plads hvilket dækker en lang eftermiddag til kl 1700 - med morgenplads er det vist 200 ekstra.

Vi skal ikke melde dem syge - 0. klasse til og med 3 klasse er i samme bygniing som SFO'en - ude hvor man sætter sine sko hænger der kryds af sedler for alle klasserne - og dem bruger SFO personalet til at se hvem der er der og ikke:0)

Anmeld

12. september 2010

SiLiMiMa

vi skal også ringe

vi betaler 1664 for sfo.

heise

Anmeld

12. september 2010

slettet_7530

Vi giver 1710,00 om måneden for en SFO plads, min datters børnehave koster 2044,00 men inden den obligatoriske madordning betalte vi også mer for en SFO end børnehave

Vi skal ringe og melde barnet syg i SFOEN inden åbning er der tlfsvarer på, men skolen skal man ikke ringe til  da skal man skrive i kontaktbogen når de er blevet raske

Anmeld

13. september 2010

betski

Jbk skriver:

Jeg giver 1535 kr for sfo. Vi skal også ringe til sfo og melde barn syg, noget jeg ikke var klar over, men blev mindet om i morges, da jeg ikke havde haft ringet i fredag da min bette pus var syg  Men nu ved jeg det så til en anden gang

Anmeld

13. september 2010

lene

i århus er prisen for sfo

0-3 klasse 1997

4 klasse     1328

børnehave priserne ligger mellem 1100 og 2100 men det er afhængigt af hvor mange timer man har brug af pasning

og jeg tror faktisk også vi skal sygemelde til sfo

Anmeld

13. september 2010

JulieE

Her i Hvidovre giver vi 865 kr for en SFo plads og 1500 kr for en børnehave plads  Og vi melder syg til skolen, så går der automatisk besked til fritten...

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Her melder man også syg til sfoén - de afkrydser børnene som kommer ovre fra skolen af - selvom de har været i skole kunne de jo godt blive væk fra sfo'en så her er det en form for kontrol at alle børn er der... Lige såvel som man skal sige farvel og krydses af inden man køre hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.