Hjælp igen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Risen

Hej piger, tusinde tak for jeres svar sidst omkring Clara og sovning.. Vi har endelig fået ro på det hele og Clara har sovet rigtigt fint de sidste par dage.. Nu er mit problem så at hun KUN vil sove i hendes slyngevugge og kun i min arm. Om natten inden i vores seng. Det er fint nok hun sover hos os om natten, det gør det nemt med amning etc. men om dagen ville jeg godt have hun lå og sov i sin barnevogn udenfor.. Men det vil hun ikke. Hun græder og bliver sur, uanset om hun har sut eller ikke sut osv.. Nogle gode råd og tricks ? - For hun vokser nok snart ud af slyngevuggen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Nybagt mor

Hej,

Ved at man kan få slyngevuggen i junior udgave - men det er måske bare at udskyde problemet..?

Vi har selv samme problem herhjemme. Han vil kun sove i barnevogn eller ved at blive ammet i søvn. Til nød kan min mand lulle ham i søvn - men  falde i søvn selv - nej...

Så følger lige med her

Anmeld

10. september 2010

Risen

Nybagt mor skriver:

Hej,

Ved at man kan få slyngevuggen i junior udgave - men det er måske bare at udskyde problemet..?

Vi har selv samme problem herhjemme. Han vil kun sove i barnevogn eller ved at blive ammet i søvn. Til nød kan min mand lulle ham i søvn - men  falde i søvn selv - nej...

Så følger lige med her

Helt iorden.. Slyngevuggen er sådan en man hænger i loftet? - tror ikke du kan få den i junior? Det kan loftet vist ikke bærer .. 

Anmeld

10. september 2010

AWO

Hvor dejligt at høre!! Har godt gået og tænkt over, hvordan det mon går..

HVad sker der, hvis du lægger hende fra dig, mens hun sover? Vågner hun så?

Har du prøvet at fjerne hende gradvist, f.eks. ved at lade hende sove på ammepuden, og så stille og roligt rykke den væk fra dig?

Hun er da åbenbart en rigtig lille tryghedsnarkoman, den lille Clara.

Anmeld

10. september 2010

Risen

Anke skriver:

Hvor dejligt at høre!! Har godt gået og tænkt over, hvordan det mon går..

HVad sker der, hvis du lægger hende fra dig, mens hun sover? Vågner hun så?

Har du prøvet at fjerne hende gradvist, f.eks. ved at lade hende sove på ammepuden, og så stille og roligt rykke den væk fra dig?

Hun er da åbenbart en rigtig lille tryghedsnarkoman, den lille Clara.

Jeps hun vågner igen, med mindre hun bliver vugget.. Og det gør hun jo ikke i sengen eller barnevognen.. Men det med at rykke hende gradvist lyder da som en super god idé.. 

Ja hun er ikke så meget til det der "gør det selv"

Anmeld

10. september 2010

AWO

Risen skriver:

Jeps hun vågner igen, med mindre hun bliver vugget.. Og det gør hun jo ikke i sengen eller barnevognen.. Men det med at rykke hende gradvist lyder da som en super god idé.. 

Ja hun er ikke så meget til det der "gør det selv"

Møgunge!  Men altså, søvn hos dig er da trods alt bedre end ingen søvn..

Elina ville også kun falde i søvn hos mig de først næsten tre måneder. Hun kunne dog heldigvis lægges så, medmindre jeg ventede for længe (mere end et kvarter). de sidste 3 - 4 uger er jeg så begyndt at kunne lægge hende inden hun sover helt - i hvert fald om aftenen.

Det med ammepuden hjalp i hvert fald rigtig meget for en i min mødregruppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.