HOLD KÆFT HVOR ER I FANTASTISKE 
1000 tak for støtten. Jeg har fuldt løbende med i jeres indlæg, som har rørt mig dybt inderst inde.
Vi har det begge meget bedre. Lillepigen, har som sådan ikke haft så stor en reaktion på det. Hun putter til gengæld ikke noget i munden, og bliver lidt panikken når hun er ved at få noget galt i halsen. Men det er der vel ikke noget at sige til.
Hun hoster lidt, da "ringen" har kradset lidt i halsen.
Jeg har det bedre og har indset at hun jo hele tiden har nogen omkring sig. Ikke nok med det har hendes dagplejemor mere førstehælp end mig..... Så det hjælper lidt på psyken.
Hvor har det bare været så fantastisk at se episoden fra jeres synspunkt. Jeg har jo slet ikke givet mig selv nok "credit"
Det er selvfølgelig stadig rigtigt svært at tænke på at jeg kunne have mistet hende. Men som i også skriver skal jeg fokusere på at jeg har hende, og at der ikke skete hende noget. Men for helved hvor er det svært.
Jeg ligger hver aften og venter på at hun skal komme ind til mig. Og chekker hende konstant om hun trækker vejret. Hvis hun hoster, bliver jeg panikken inden vendig.
Men jo mere tid der går, jo mere får jeg det på afstand.
En anden lille ting der lige skal nævnes. Tirsdag kommer der pludseligt en lille pakke til Milla-Victoria, som er sendt fra Aulum.... Jeg kender ikke nogen i Aulum.... jeg var meget nysgerrig, og undersøgte pakken.
Jeg kunne se at der inde i pakken lå en lille ring, meget lignende den hun slugte, så jeg blev enige med mig selv om at åbne den, så jeg kunne tage den ud, så lillepigen ikke fik den.
Inden i pakken lå sammen med ringen en pakke chokolade, og en pakke vingummi. Samt en lille hilsen fra "vagtlægen". Det var "ringen". Som jeg havde glemt oppe ved vagtlægen (en ring til 29 kr).
Han skrev at her var hendes lille fine ring, og han håbede at hun havde det bedre.
Synes det var SÅ flot af ham. og brugte pakken til at forklare hende at han ville hun skulle spise det, i stedet for ringe/legetøj og negle.
Nå, men ville bare lige sige 1000 tak fordi i er som i er. Bliv ved med det 
1000 tak for støtten.
Er så taknemmelig.... 
KÆMPE knus og kys Pernille