Kom nu i gang piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. september 2010

twinboys

Jeg bliver lidt skuffet over de piger som er med i fællesbestillingerne på sengetøjet fra Katvig som ikke kan få taget sig sammen til at betale, selv om jeg har været inde og sende en pb til dem...

Og dem som bestiller og aldrig oplyser navn og adresse og noget som helst, ja burde jeg nok ikke have bestilt til, men havde jo deres brugernavn/profilnavn, så tænkte jeg jo kunne finde igen......

Nu sidder jeg med 8 sæt der endnu ikke er blevet betalt...

Så kom nu piger ind og betal ellers sælger jeg det til andre... det er mange penge at have ude at flyve....

Jeg har en aftale med en af jer så du skal ikke tænke på om du er den ene for det er du ikke...

Majbritt som sidder og venter på penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Bellinda89

Årh det var da godt nok for irriterende .!

Håber de snart kontakter dig , så du kan få dine penge retur

Kram til dig herfra <3

Anmeld

10. september 2010

KarinaIda

Nøj hvor træls for dig smukke.....

Håber godt nok du snart får svar fra folk, eller kan sælge til anden side!!! For ja, det er da en del penge der er ude og flyve der....

Knus Karina - Som er SUPER glad for sine sæt fra dig

Anmeld

10. september 2010

twinboys

KarinaIda skriver:

Nøj hvor træls for dig smukke.....

Håber godt nok du snart får svar fra folk, eller kan sælge til anden side!!! For ja, det er da en del penge der er ude og flyve der....

Knus Karina - Som er SUPER glad for sine sæt fra dig

Smiler hvor er du sød...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

Nadia&Daniel

Gælder det også os som har spurgt efter priser??? For så undskylder jeg mange gange.. Ikke min mening "bare" at ignorere dig (slet ikke når det er på min regning)

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

Gælder det også os som har spurgt efter priser??? For så undskylder jeg mange gange.. Ikke min mening "bare" at ignorere dig (slet ikke når det er på min regning)

Nej nej det er kun dem som har bestilt ...og så hører man ikke fra dem mere...

og nogle har været online og så har jeg smidt et brev afsted og ja om det er læst ved jeg så ikke men når mit brev blinker rødt ja så åbner jeg da og læser og svarer tilbage...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.