Hep på Mia Maias æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.026 visninger
39 svar
0 synes godt om
10. september 2010

oo

De Damer - det er tid til at samle heppekoret!! Mia Maias æg er - vist nok as we speak - ved at blive taget ud, og henover de næste par dage skal de ligge og godte sig med gemalens sædceller før de kommer tilbage (ja, måske ikke lige dem allesammen ) til deres MOAR og blir til BABY(er)

SÅ HEP PÅ AT MIA MAIAS ÆG BLIR TIL SOMMERBABY (ER)

(jeg glæder mig afsindigt til at sidde i skoven og gufle kage og sladre med dig og Kitty og jeres store maver næste år!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Leonora

Tjuhl skriver:

De Damer - det er tid til at samle heppekoret!! Mia Maias æg er - vist nok as we speak - ved at blive taget ud, og henover de næste par dage skal de ligge og godte sig med gemalens sædceller før de kommer tilbage (ja, måske ikke lige dem allesammen ) til deres MOAR og blir til BABY(er)

SÅ HEP PÅ AT MIA MAIAS ÆG BLIR TIL SOMMERBABY (ER)

(jeg glæder mig afsindigt til at sidde i skoven og gufle kage og sladre med dig og Kitty og jeres store maver næste år!!)

Hep hep hep...jeg håber inderligt at det bliver til noget denne gang...Hvis nogen fortjener det er det hende.....

Og i øvrigt så synes jeg at du skal vide at du er et fantastisk menneske der tænker mere på andre end dig selv..du bliver en mor i verdensklasse...

Knus Louise

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP

kom så små ægge-basser....

Anmeld

10. september 2010

Guldet

Kom så kom så.. hep hep hep-- . små æg.. Jeres kommende mor venter på jer..

Anmeld

10. september 2010

VIPpigen

Skal være alene hjemme hele weekenden, så kan godt rende rundt og lege heppekorspige i weekenden, og håber så mange som muligt kan blive til små skønne vidundere

Anmeld

10. september 2010

Pia.

uhhh hvor er det spændende... og hepper alt hvad jeg kan på de små æg... Og håber så inderligt det bliver til en sommer baby eller to

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Hep hep fra mig også..... !!! Jeg håber de små æg-basser resulterer i en....eller to små mirakler!!!!  Sender en kærlig tanke til Mia Maia og et ønske om at det går hende godt!

Kram 

Anmeld

10. september 2010

isimaven

Sød tråd
jeg hepper meget gerne på de små æg...
Hep hep hep bliv nu til babyer
god weekend
Rakel

Anmeld

10. september 2010

BinaMor

Kom så æg og tudser..hep hep

Anmeld

10. september 2010

VNB

iiiiiiiiiiiiiih hvor er det spændende!!!!

Også stort HEP HEP herfra! er sikker på det er nogle helt igennem små fantastiske æg hun har produceret

Krydser ALT for at der er sommerbaby på vej inden længe!

knus Vinni.

ps. er mere end klar til at guffe kage på tæppet med jer, mens Baby-juhl og Spirillen leger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.