Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De Damer - det er tid til at samle heppekoret!! Mia Maias æg er - vist nok as we speak - ved at blive taget ud, og henover de næste par dage skal de ligge og godte sig med gemalens sædceller før de kommer tilbage (ja, måske ikke lige dem allesammen ) til deres MOAR og blir til BABY(er)
SÅ HEP PÅ AT MIA MAIAS ÆG BLIR TIL SOMMERBABY (ER)
(jeg glæder mig afsindigt til at sidde i skoven og gufle kage og sladre med dig og Kitty og jeres store maver næste år!!)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: De Damer - det er tid til at samle heppekoret!! Mia Maias æg er - vist nok as we speak - ved at blive taget ud, og henover de næste par dage skal de ligge og godte sig med gemalens sædceller før de kommer tilbage (ja, måske ikke lige dem allesammen ) til deres MOAR og blir til BABY(er) SÅ HEP PÅ AT MIA MAIAS ÆG BLIR TIL SOMMERBABY (ER) (jeg glæder mig afsindigt til at sidde i skoven og gufle kage og sladre med dig og Kitty og jeres store maver næste år!!)
Hep hep hep...jeg håber inderligt at det bliver til noget denne gang...Hvis nogen fortjener det er det hende.....
Og i øvrigt så synes jeg at du skal vide at du er et fantastisk menneske der tænker mere på andre end dig selv..du bliver en mor i verdensklasse...
Knus Louise
HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP HEP
kom så små ægge-basser....
Kom så kom så.. hep hep hep-- . små æg.. Jeres kommende mor venter på jer..
Skal være alene hjemme hele weekenden, så kan godt rende rundt og lege heppekorspige i weekenden, og håber så mange som muligt kan blive til små skønne vidundere
uhhh hvor er det spændende... og hepper alt hvad jeg kan på de små æg... Og håber så inderligt det bliver til en sommer baby eller to
Hep hep fra mig også..... !!! Jeg håber de små æg-basser resulterer i en....eller to små mirakler!!!! Sender en kærlig tanke til Mia Maia og et ønske om at det går hende godt!
Kram
Kom så æg og tudser..hep hep
iiiiiiiiiiiiiih hvor er det spændende!!!!
Også stort HEP HEP herfra! er sikker på det er nogle helt igennem små fantastiske æg hun har produceret
Krydser ALT for at der er sommerbaby på vej inden længe!
knus Vinni.
ps. er mere end klar til at guffe kage på tæppet med jer, mens Baby-juhl og Spirillen leger!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128