Engelsk bulldog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

lisesp83

MarleneH skriver:

Glemte lige at skrive at han kun blev 2 år, der var han allerede ædt op af slid gigt et problem man tit ser, sagde min dyrelæge!!

Åhh det er jeg ked af at høre. .. Han ser ellers dejlig ud.

Kunne være jeg lige skulle overveje en ekstra gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

lisesp83

trine1989 skriver:

hej

jeg har dog aldrig haft en engelsk men har en fransk bulldog, jeg var også rigtig vild med de engelske men synes der var meget sygdom og så synes jeg ikke at det var lækkert med al den savl

jeg synes en fransk bulldog er den dejligste familie hund man kan få de er meget knyttet til familien og jeg kan gå fri med min wacko uden at han stikker af. de elsker at putte og skal helst være hvor familien er. og så kræver de ikke særlig meget motion ligesom en engelsk man skal bare sørge for at købe den et ordentlig sted hvor avleren har fokus på næse og gane.

smider lige et billede ind af vores basse på 3 år

Årh hvor er den kæærrr...

Sådan en havde jeg også tænkt på, men kæresten syns den er for lille.  What to do.!!

Anmeld

10. september 2010

lisesp83

*A* skriver:

Fantastisk race... Vi har selv en...

Her er to opdrættere som jeg kan anbefale dig at kigge nærmere på. Pas på hundehandlere fra udlandet...

http://www.bigspender.dk/bigspender/default.htm

http://bullystylebulldogs.skysite.dk/

Mange tak for de 2 link, dem vil jeg lige kigge nærmere.

Hvor har i jeres fra? Og trives den, uden vejrtræknings problemer osv?

Anmeld

13. september 2010

trine1989

lisesp83 skriver:

Årh hvor er den kæærrr...

Sådan en havde jeg også tænkt på, men kæresten syns den er for lille.  What to do.!!

hm ja det er træls man ikke altid får lov til at bestemme... men prøv med lidt overtalelse 

Hvis i bor tæt på give så har min kusine lige fået hvalpe dejligt kuld og pragtfulde forældre  er bare så vild med racen selv så når vi får større hus så skal vi da have en buller mere vi har i forvejen 2 hunde en fransk og en blanding så der er gang i den herhjemme

Anmeld

13. september 2010

lisesp83

trine1989 skriver:

hm ja det er træls man ikke altid får lov til at bestemme... men prøv med lidt overtalelse 

Hvis i bor tæt på give så har min kusine lige fået hvalpe dejligt kuld og pragtfulde forældre  er bare så vild med racen selv så når vi får større hus så skal vi da have en buller mere vi har i forvejen 2 hunde en fransk og en blanding så der er gang i den herhjemme

Kommer fra Horsens.. Hvad tager hun for en hvalp?

Anmeld

13. september 2010

trine1989

lisesp83 skriver:

Kommer fra Horsens.. Hvad tager hun for en hvalp?

7500 kr. så det er en meget normal pris. moren kommer fra en rigtig fin opdrætter som går meget op i racen. ved ikke så meget men du kan ringe til hende hun hedder Vickie 23 82 02 56 

Anmeld

13. september 2010

lisesp83

trine1989 skriver:

7500 kr. så det er en meget normal pris. moren kommer fra en rigtig fin opdrætter som går meget op i racen. ved ikke så meget men du kan ringe til hende hun hedder Vickie 23 82 02 56 

Mange tak

Anmeld

13. september 2010

trine1989

lisesp83 skriver:

Mange tak

det var så lidt  held og lykke med overtalelse...

Anmeld

13. september 2010

lisesp83

trine1989 skriver:

det var så lidt  held og lykke med overtalelse...

Får nok brug for de  fingre.

Anmeld

25. november 2010

Baby_girl2011

ved godt det er et gammel indlæg, men vi har en engelsk bulldog.. 

Muffi.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.