Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria_wt skriver: Han er SMUK.. og må hoppe på vognen med at sige.. FLOT HÅRPRAGT )
Han er SMUK.. og må hoppe på vognen med at sige.. FLOT HÅRPRAGT )
Mange mange tak!.. Og ja!.. Han er vist velsignet med en hulens masse hår. Det er dejligt. Så kan man lave lidt sjove frisurer på ham. Igår var han Baby-Elvis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke, han er da godt nok sød og lækker. Uuuuhhmm fik lige spædbarns-kuller....
Ihh hvor er han kær.. dejlig lille dreng du har dig der
Rigtig skøn lille fyr Jeg kan godt forstå, at du er stolt af ham og selvfølgelig skal han vises frem!
lotchen skriver: Stort tillykke, han er da godt nok sød og lækker. Uuuuhhmm fik lige spædbarns-kuller....
hehehehe.. Forstår jeg godt, de er sgu også skønne
LilyMarleen skriver: hehehehe.. Forstår jeg godt, de er sgu også skønne
Heldigvis bliver de bare mere og mere lækre, men der er nu ikke noget som sådan en lille ny, der ligger og knirker
Ihh jeg venter jo også en lille dreng, og nuuj jeg ville gerne have at han også var sådan en lille lækker en som din!
Skøn!!!
LilyMarleen skriver: Alexander er idag 5 uger og 2 dage, og han er bare så herlig. Det er bare så skønt at han er begyndt at smile og små grine (uden lyd) Han er dejlig nem, og tilpasser sig. Og der er ikke særlig mange sure miner. Jo kun når maden er lidt for langsom! Knus og rigtig dejlig dag til jer alle.
Alexander er idag 5 uger og 2 dage, og han er bare så herlig. Det er bare så skønt at han er begyndt at smile og små grine (uden lyd) Han er dejlig nem, og tilpasser sig. Og der er ikke særlig mange sure miner. Jo kun når maden er lidt for langsom!
Knus og rigtig dejlig dag til jer alle.
MUMS hvor er han bare lækker
LÆKKERbidsken
Masser af hår, SÅ flot !!!
DK skriver: Ihh jeg venter jo også en lille dreng, og nuuj jeg ville gerne have at han også var sådan en lille lækker en som din! Skøn!!!
Det forstår jeg godt.. Men det er han da 110% Men så håber jeg ikk at han blir lige så go' til at gylpe. For det er Alexander VERDENSMESTER til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128