Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er det idag kl 10.10 jeg skal til lægen Er nu gået 12 dage over tid , og har ikke testet i 2 dage Så håber lægens test bliver positiv Så hvis i er søde , vil i så ikke krydse ALT hvad i har for at det er lykkedes ? Kram Sidsel som ikke har tisset siden igår aftens , og er ved at sprænge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
håber den bliver posittiv
Sidsel91 skriver: Så er det idag kl 10.10 jeg skal til lægen Er nu gået 12 dage over tid , og har ikke testet i 2 dage Så håber lægens test bliver positiv Så hvis i er søde , vil i så ikke krydse ALT hvad i har for at det er lykkedes ? Kram Sidsel som ikke har tisset siden igår aftens , og er ved at sprænge
håber den er der
Krydser alt der krydses kan
Tak for alle de de varmer meget , og håber de hjælper Ved ikke hvordan jeg skal reagere hvis jeg får beskeden om at den er negativ Så vil jeg altså have taget en blodprøve
Jeg krydser oz alt... Og ja du skal kræve en blodprøve eller en scanning hvis det er..
Håber håber håber den er der
Kram
Ihh hvor er i søde Bliver helt rørt over i håber på andres vegne Kan jeg godt sige at jeg vil skannes ?Er det ikke kun blosprøve man kan få ellers ?
Sidsel91 skriver: Ihh hvor er i søde Bliver helt rørt over i håber på andres vegne Kan jeg godt sige at jeg vil skannes ?Er det ikke kun blosprøve man kan få ellers ?
De er forskelligt fra læge til læge hvad de gør.. de starter nok med blodprøven men ellers spørg dem om ik de vil scanne
Har lægen apperatet til at skanne , eller skal man sendes et andet sted hen ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128