Hej seje kagebagere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Dot D

LAURAS MOR skriver:

Super.. hvad hedder farven derinde?  8

? ikke helt forstået... Men hvis den skal være grå, så køber du sort, hvis den skal være blå, har de tre forskellige, men for at få en rigtig flot mørk blå, skal der også LIDT rødt i og måske lidt sort, så ved ikke om det var det, du mente....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Guldet

Dot D skriver:

? ikke helt forstået... Men hvis den skal være grå, så køber du sort, hvis den skal være blå, har de tre forskellige, men for at få en rigtig flot mørk blå, skal der også LIDT rødt i og måske lidt sort, så ved ikke om det var det, du mente....

nå oki.. troede man kunne købe en farve der var grå

Anmeld

1. december 2010

Steph_Laurits

Dot D skriver:

Du kan købe noget "dust" det er fint pulver, der fåes i flere farver, sølv, guld, pearl og mange andre. Man kan også købe noget "grovere" glimmer i mange farver, og så kan man købe glimmer/dust på spraydåse, og de er alle ret fine

Hey Dot!

Det der glimmer kan man også blande det i kagedej osv. uden at folk får dårlig mave?

Anmeld

1. december 2010

Manakauapo

StephanieJ skriver:

Hey Dot!

Det der glimmer kan man også blande det i kagedej osv. uden at folk får dårlig mave?

Jeg tillader mig lige at svare. Glimmeret mister sin glimmereffekt, hvis det bliver blandet i kagedej. Men ja. Folk kan godt spise det, da det er spiseligt

Anmeld

1. december 2010

Steph_Laurits

Kageteenageren skriver:

Jeg tillader mig lige at svare. Glimmeret mister sin glimmereffekt, hvis det bliver blandet i kagedej. Men ja. Folk kan godt spise det, da det er spiseligt

Hehe, det er helt ok

Var heller ikke decideret til kagedej. Men f.eks. flødeboller?
Kan flødebolle guffet farves med frugtfarve?

Anmeld

1. december 2010

Dot D

StephanieJ skriver:

Hehe, det er helt ok

Var heller ikke decideret til kagedej. Men f.eks. flødeboller?
Kan flødebolle guffet farves med frugtfarve?

Ja det kan det, men farverne er ikke så kraftige, som med pastsfarver, men en knaldrød eller blå flødebolle er nok heller ikke så indbydende

Anmeld

1. december 2010

Steph_Laurits

Dot D skriver:

Ja det kan det, men farverne er ikke så kraftige, som med pastsfarver, men en knaldrød eller blå flødebolle er nok heller ikke så indbydende

Nej tænkte bare en svag rosa farve eller lign

Jamen så må jeg eksperimentere med det når jeg skal lave en portion igen til jul

Tak for svarene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.