Jaa vi har været ud og rejse vi har været i Bulgarien i 1 uge og det var bare super at komme væk hjemme fra og få slappet af
Vi var i golden sand på et super lækkert hotel. Men vi synes nu det er et mærkeligt sted og det var ikke et sted vi ville tage hen igen.
Vi ved godt maden er anderledes i udlandet men der var det næsten direkte klamt der jeg spiste næsten ikke noget og tabte da også 4 kg der nede. Men ud over dejligt mad var det skønt at komme afsted og jeg kunne styre min kvalme der nede også så det var jo bare rigtig godt det var vi nemlig rigtig nervøse for.
På anden dagen fik jeg så rigtig ind i ryggen og døjer stadig med dårlig ryg især nede ved lænden av av.
Lucas nød det i stor stil tros lidt feber de første dage. Han lærte at svømme hundesvømning selv og flyde og så dykket han også sammen med faren
Han ville kun være i det dybe basing så snart han kom i børnebasinget blev han hysterisk det gad han bare ikke ha ha.
Min mor fylde jo 50 og det var hende der inviteret os der ned og fejret det så hende fik vi også fejret i stor stil på hendes dag så det var bare godt det er 10 år siden jeg har været ude og rejse med mine forældre så det var hyggeligt og en rejse der betød meget for os alle sammen.
Her er "lidt" billeder
Anmeld