Kan man købe bøjlen seperat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. september 2010

Findusinde

Hej!

Jeg har muligheden for at købe en stokke trip trap brugt. Men det viser sig desværre at bøjlen hvis er forsvundet.. Nogen der ved om man kan købe bøjlen seperat?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

twinboys

Findusinde skriver:

Hej!

Jeg har muligheden for at købe en stokke trip trap brugt. Men det viser sig desværre at bøjlen hvis er forsvundet.. Nogen der ved om man kan købe bøjlen seperat?

Knus

smiler du kan da bare købe min stol den har jo bøjlen med...smiler

Anmeld

10. september 2010

AnneBJ

Det plejer man at kunne på gul og gratis og lign. Ellers hør i en baby udstyrsforretning, der kan du muligvis også...

Anmeld

10. september 2010

Kamilla-m

Findusinde skriver:

Hej!

Knus

er ret sikker på det var oppe og vende forleden at man sagtens stadig kan købe bøjlerne, dog kun i plastisk. s;

Anmeld

10. september 2010

Findusinde

twinboys skriver:

smiler du kan da bare købe min stol den har jo bøjlen med...smiler

Hihi ja det kunne jeg jo.. Men er er bare lidt laangt fra det skønne sønderjylland, til det mørke vensyssel..

Anmeld

10. september 2010

Findusinde

MortilMogL skriver:

er ret sikker på det var oppe og vende forleden at man sagtens stadig kan købe bøjlerne, dog kun i plastisk. s;

Sorry den har jeg ikke lige været obs på.. det var ikke aktuelt for mig på det tidspunkt..

Anmeld

10. september 2010

Findusinde

AnneBJ skriver:

Det plejer man at kunne på gul og gratis og lign. Ellers hør i en baby udstyrsforretning, der kan du muligvis også...

Det må være det der hedder babysæt ??

Anmeld

10. september 2010

AnneBJ

Findusinde skriver:

Muligvis... ved ikke om det er bøjlen eller det blot er en plade der gør ryglænet "højere".. måske er det hele sættet...

Anmeld

10. september 2010

Bom

Findusinde skriver:

Du kan sagtens købe bøjlen + rygstøtte uden og købe stolen.. Hvis du er heldig er der stadig nogle butikker som har træ bøjlen på lager, eller skal du ud og ha det der plastik sæt..

Jeg var selv heldig og finde bøjlen i en butik i ribe, og har først købt stolen igår på nettet..

Held og lykke med din søgen..

Anmeld

10. september 2010

sarahb

i babysam køber du det der hedder baby kit. Der er bøjle, lædersnor og rygstøtte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.