Kage til 8.b's afslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Manakauapo

Kage til min klasses afslutning i 8. klasse! Vi skulle sige farvel til tre personer, deraf teksten (Forresten fra min yndlingssang. Kim Larsen har skrevet den - Det er den med cirkusprinsessen)

Kagen skulle rigtig have været en bogkage, men det ligner den jo ikke lige just! Jeg var rigtig ked af det, og følte bare den var så grim Men alle kunne lide den!

Indeni er der Rikkes uden æg, smurt op med hvid chokoladesmørcreme og dækket med gul fondant og pyntet med marcipan og sugarpaste blomster

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Neki

Den er rigtig flot..! Ser vildt lækker ud, og får helt lyst til kage nu Kan godt forstå de blev glade for den, du har bestemt intet at være ked af det over... Det har du gjort GODT

Anmeld

5. oktober 2010

Manakauapo

Neki skriver:

Den er rigtig flot..! Ser vildt lækker ud, og får helt lyst til kage nu Kan godt forstå de blev glade for den, du har bestemt intet at være ked af det over... Det har du gjort GODT

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

Anmeld

5. oktober 2010

eirene

Den er super flot. Men hvad er Rikkes??

Anmeld

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Kageteenageren skriver:

Kage til min klasses afslutning i 8. klasse! Vi skulle sige farvel til tre personer, deraf teksten (Forresten fra min yndlingssang. Kim Larsen har skrevet den - Det er den med cirkusprinsessen)

Kagen skulle rigtig have været en bogkage, men det ligner den jo ikke lige just! Jeg var rigtig ked af det, og følte bare den var så grim Men alle kunne lide den!

Indeni er der Rikkes uden æg, smurt op med hvid chokoladesmørcreme og dækket med gul fondant og pyntet med marcipan og sugarpaste blomster

Du er sguda totalt belastende quinde!! HVis bare jeg kunne brygge en kage sammen i halvt så flot stil som den der,så var jeg stolt. Du skal OVERHOVEDET ikke disse den flotte kage. shame on you girly

Anmeld

6. oktober 2010

Manakauapo

Miss.Sunshine skriver:

Du er sguda totalt belastende quinde!! HVis bare jeg kunne brygge en kage sammen i halvt så flot stil som den der,så var jeg stolt. Du skal OVERHOVEDET ikke disse den flotte kage. shame on you girly

Sorry... Men altså jeg syntes jo den er "grim" inde i mit hoved, fordi jeg ved hvordan jeg rigtig ville have haft den! Det ved i jo ikke  

Anmeld

6. oktober 2010

Manakauapo

eirene skriver:

Den er super flot. Men hvad er Rikkes??

600 g Mel

600 g Sukker

Rikkes chokoladekage uden æg

1 Liter Kærnemælk

50 g Natron

100 g Kakao

2 Spsk Vaniljesukker

1,5 dl Olie

Det hele blandes sammen

Bages i ovnen ved 200 grader i ca 35 min

Anmeld

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

Kageteenageren skriver:

Sorry... Men altså jeg syntes jo den er "grim" inde i mit hoved, fordi jeg ved hvordan jeg rigtig ville have haft den! Det ved i jo ikke  

hehe kender godt det du mener. Men JEG syntes altså den er rigtig flot. Mon ikke også de andre syntes det??

Anmeld

6. oktober 2010

Manakauapo

Miss.Sunshine skriver:

hehe kender godt det du mener. Men JEG syntes altså den er rigtig flot. Mon ikke også de andre syntes det??

Jo... Og tak for rosen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.