Ved i hvad!? (en lille hyldest vel egentlig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Sasja77

Nu fik jeg lige læst en anden tråd om det her med at debaterer og svare herinde....Jeg har ikke svaret på indlægget for jeg kom i tanke om at jeg længe har tænkt på at skrive en lille tak til Jer allesammen herinde!

Jeg oprettede mig sidste år da jeg endelig ENDELIG var blevet gravid og har jævnligt været herinde men skal være hudløs ærlig og sige at jeg ikke har været særlig aktiv....MEN MEN MEN er faktisk blevet det nu hvor jeg synes at jeg har fået mere energi og overskud til det 
Jeg vil gerne sige tak til Jer alle for alle svarene jeg har fået når jeg har oprettet tråde herinde! Det er ikke altid at der er så mange der svarer og det er også ligegyldigt for de svar jeg får er nogen jeg kan bruge!

Jeg forstår sagtens at der er nogen der kender hinanden mere end andre herinde og som jeg skrev i en anden debat engang for længe siden så er det et spørgsmål om hvor meget man gør ud af det og hvor meget man involverer sig. 

So to sum up; tak til Jer alle for et dejligt forum hvor man kan spørge om alt og aldrig (synes jeg) føler sig dum over det

-lig hilsen

Sasja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Sasja77 skriver:

Nu fik jeg lige læst en anden tråd om det her med at debaterer og svare herinde....Jeg har ikke svaret på indlægget for jeg kom i tanke om at jeg længe har tænkt på at skrive en lille tak til Jer allesammen herinde!

Jeg oprettede mig sidste år da jeg endelig ENDELIG var blevet gravid og har jævnligt været herinde men skal være hudløs ærlig og sige at jeg ikke har været særlig aktiv....MEN MEN MEN er faktisk blevet det nu hvor jeg synes at jeg har fået mere energi og overskud til det 
Jeg vil gerne sige tak til Jer alle for alle svarene jeg har fået når jeg har oprettet tråde herinde! Det er ikke altid at der er så mange der svarer og det er også ligegyldigt for de svar jeg får er nogen jeg kan bruge!

Jeg forstår sagtens at der er nogen der kender hinanden mere end andre herinde og som jeg skrev i en anden debat engang for længe siden så er det et spørgsmål om hvor meget man gør ud af det og hvor meget man involverer sig. 

So to sum up; tak til Jer alle for et dejligt forum hvor man kan spørge om alt og aldrig (synes jeg) føler sig dum over det

-lig hilsen

Sasja

er så enig..

Dette må altså være den bedste 'baby' hjemmeside, mon der findes noget mod afhængighed her til?

Syntes det en så lækker side med skønne qvinder (og mænd) hvor man kan snakke om alt - finde råd og snakke med andre i samme båd.

Anmeld

9. september 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

er så enig..

Dette må altså være den bedste 'baby' hjemmeside, mon der findes noget mod afhængighed her til?

Syntes det en så lækker side med skønne qvinder (og mænd) hvor man kan snakke om alt - finde råd og snakke med andre i samme båd.

Enig

Anmeld

9. september 2010

grinny

Ja det er nu en dejlig hjemmeside vi har fundet her 

Ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre hvis jeg ikke havde alle de skønne kvinder og mænd til at hjælpe når man virkelig harbrug for det.

Det er skønt at følge med i andres liv og deres børns udvikling, man føler sig helt VIP agtig

Anmeld

9. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Enig

du er altså herlig maja...

Går det stadig fremad med mavsen? 

Anmeld

9. september 2010

Kløver

du er altså herlig maja...

Går det stadig fremad med mavsen? 

ja det synes jeg , men blev pænt skuffet over 1 jordemoderbesøg

Anmeld

9. september 2010

twinboys

er så enig..

Så enig og ja jeg hører til dem der burde sendes på et afvænningshjem men vil jeg det.... nææææhhhh gu vil jeg da ej...

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Sikke et dejligt indlæg!

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Så enig og ja jeg hører til dem der burde sendes på et afvænningshjem men vil jeg det.... nææææhhhh gu vil jeg da ej...

Majbritt

Du er sgu for sjov Majbritt!

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Du er sgu for sjov Majbritt!

Ja er nok lidt overtræt... burde gå i seng... men jaaaaa har jo snart weekend, så kan da godt lige hænge lidt mere ud...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.