Ole 70 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Manakauapo

Kage til Ole's 70 års fødselsdag!
Jeg havde frie hænder til designet, men det måtte hjertens gerne indeholde noget med VALTRA traktorer, da Ole er forhandler af disse traktorer!

Kagen var surprise-kage, så han måtte absolut ikke vide noget som helst af det!
Så kagen blev fredag eftermiddag afleveret hos Ole's søn! Da de bor lige ved siden af hinanden, måtte vi køre om bagved og liste os ind, så han ikke så os!
Der blev lavet en lille smule om på kagen, da jeg afleverede den! Icingkanten måtte jeg skrabe væk og lave en ny en, da den gamle flød ud Sørgelig(
Ligeledes måtte jeg lige rette lidt på traktorens førerhus, da det under transporten fløj hen ad kagen og satte et stort gråt icingmærke på den grønne fondant!

Men den overlevede da en transport på 70 km, hvor det meste af vejen foregik på motorvejen! Jeg var rædselsslagen, og skal ALDRIG køre med lagkager på skødet igen! Puha! Det var squ slemt... Sørgelig(

Selve kagen består af:
Sukkerbrødsbunde
Hindbærmousse med hvid chokolade (ny yndlings... MUMS)
Mørk chokolademousse

Der skulle være kage nok til 35 personer, men det var sørme godt jeg lavede nok til 50 personer! Det var ikke meget, der var tilbage Smiley

Endelig har jeg knækket koden til den kogte chokolademousse! Jubiii.... Chokeret)

Alt i alt er jeg ganske tilfreds med udseendet! Jeg havde ikke megen tid, men syntes da jeg fik noget rimeligt ud af det! Smiley

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Laulund87

Rigtig fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.