Nu må i liige undskylde mig hvis der er et specielt forum til introduktioner
Kan ikke finde det ihvertfald.. Jeg har jo så oprettet mig herinde fordi jeg har så meget tid der skal brændes af! Fødslen er lige ved at være oppe over (Uge 39) og kedsomheden og rastløsheden gør det uudholdeligt at sidde herhjemme og kukkelure. Jeg har heller ikke meget overskud til at gå ud da jeg har bækkenløsning og en helvedes masse vand i benene.
Så jeg sidder meget herinde og læser folks indlæg og griner og græder med jeres oplevelser. Jeg sidder også meget på facebook og spiller de små spil der er rundt omkring, specielt spiller jeg meget poker
Det er meget sjovt tidsspille.. Det føles bare som om at dagene de snegler sig frem og hver gang der sker noget der bare er en smule "Off" så sidder jeg på kanten af stolen og mærker efter.
På trods af alle de forfærdelige ting der hører til at være gravid (Halsbrand, bækkenløsning, vand i ben og arme, strækmærker osv osv) så syntes jeg det har været dejlig at være gravid. Man kan sidde og være vildt optaget af noget og så glemmer man pludselig alting fordi den lille sparker og så sidder man bare med et fjoget smil på.
Men ihvertfald, Hej til de damer
(Og mænd hvis der er nogen)
Anmeld