Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke mange dejlige ting, at hun har fået. Jeg er især vild med blusen med kagen på - hvor er den fra?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: ja det er helt rigtigt.. men det kender jeg dog desværre ikke min mor giver vores dreng sådan lidt hen af vejen men det kan være alt fra 5kr og op... her den anden dag i netto fandt hun frederik og ingolf og dem skulle han bare have hihihihhi de kostede 30kr og min svigermor ja hun strikker til ham engang i mellem
ja det er helt rigtigt.. men det kender jeg dog desværre ikke min mor giver vores dreng sådan lidt hen af vejen men det kan være alt fra 5kr og op... her den anden dag i netto fandt hun frederik og ingolf og dem skulle han bare have hihihihhi de kostede 30kr og min svigermor ja hun strikker til ham engang i mellem
Farmor vil så gerne give Julie et par gummistøvler... Og sagde pænt nej, da hun har 4 par i forvejen... Med og uden for (Staves)
MoarJ skriver: Farmor vil så gerne give Julie et par gummistøvler... Og sagde pænt nej, da hun har 4 par i forvejen... Med og uden for (Staves)
Det kan jeg godt forstå ja så kan det også blive for meget
MoarHvidovre skriver: Sikke mange dejlige ting, at hun har fået. Jeg er især vild med blusen med kagen på - hvor er den fra?
Den er fra H&M...
B&J skriver: Det kan jeg godt forstå ja så kan det også blive for meget
Ja og heldigvis respektere hun det...
Dejlig farmor
twinboys skriver: Dejlig farmor
Ja rigtig skøn...
Hold da op - det var da bare helt fantastisk - hvilket gavmild farmor, var da bare super dejligt
LotteN skriver: Hold da op - det var da bare helt fantastisk - hvilket gavmild farmor, var da bare super dejligt
Det kan du tro...
MoarJ skriver: Hehe nej... Det er moderen der er det...
Hehe nej... Det er moderen der er det...
hihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128