Babytøj str. 50 - hvor på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

K&S

Baagøe skriver:

Så varer det da heller ikke så længe inden str. 50 er for lille, hvis han er 51 cm.

Nej, nogle af body´erne og bukserne er ved at være for korte, men de langærmede bluser og trøjer er der masser af plads at vokse i endnu...!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Pige2009

K&S skriver:

Nej, nogle af body´erne og bukserne er ved at være for korte, men de langærmede bluser og trøjer er der masser af plads at vokse i endnu...!  

Bare pas på, for nogle modeller er mindre end andre

Anmeld

9. september 2010

K&S

Baagøe skriver:

Bare pas på, for nogle modeller er mindre end andre

Ja, det har jeg erfaret i body´erne i hvert fald - dem fra Pippi kan ikke bruges herhjemme, de er jo næsten bredere end de er lange...!  jeg smutter i BabySam og Ønskebørn i morgen med en af de cardigans han kan passe nu - så kan jeg da altid måle...!

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

K&S skriver:

Ja, det har jeg erfaret i body´erne i hvert fald - dem fra Pippi kan ikke bruges herhjemme, de er jo næsten bredere end de er lange...!  jeg smutter i BabySam og Ønskebørn i morgen med en af de cardigans han kan passe nu - så kan jeg da altid måle...!

Hi hi ja. Det husker jeg nu du siger det

Anmeld

9. september 2010

LC

Jeg ved at de på   www.morogbaby.com har de de helt små størrelser i babytøj, kan være du kan finde noget der.

Anmeld

9. september 2010

K&S

LC skriver:

Jeg ved at de på   www.morogbaby.com har de de helt små størrelser i babytøj, kan være du kan finde noget der.

Tak for linket...!  jeg har lige kigget siden igennem, men desværre uden held øv øv øv

Anmeld

10. september 2010

Hvem?

K&S skriver:

Jeg har fulstændig glemt at tænke på de 2 butikker, jeg må køre forbi i morgen  tak tak...!

Mener hver fald også de plejer at have det - go' tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.