kan ikk altid holde på vandet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. september 2010

nvm

er jeg den eneste gravide, som ikke lige altid kan holde på vandet? fx ved hosten eller nysen???

det pænt irriterende,men hva kan man gøre? ja knibe men det ikk altid lige let

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

fit_fys

Du er bestemt ikke den eneste, det er meget normalt... Og pisse irriterende!

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Har ikke prøvet det selv, men mange af mine veninder og familie har haft det sådan, så det er bare en af de mange glæder ved at være gravid

Anmeld

9. september 2010

nvm

T.K. skriver:

Du er bestemt ikke den eneste, det er meget normalt... Og pisse irriterende!

lige mine ord. glad for det ikke er sket mens jeg er på arbejde endnu hehe

Anmeld

9. september 2010

fit_fys

nvm skriver:

lige mine ord. glad for det ikke er sket mens jeg er på arbejde endnu hehe

He he! jeg har gjort det hvor jeg lige skulle lægge lidt op til min kæreste... Havde lige kommet til at nyse og så kunne jeg mærke det lissom kom løbende... Pinligt og knap så sexet!  Så der blev ikke til så meget sexy time lige der

Anmeld

9. september 2010

nvm

T.K. skriver:

He he! jeg har gjort det hvor jeg lige skulle lægge lidt op til min kæreste... Havde lige kommet til at nyse og så kunne jeg mærke det lissom kom løbende... Pinligt og knap så sexet!  Så der blev ikke til så meget sexy time lige der

hahahhaha ej undskyld men det var lige et godt grin der

men rigtig pinligt det må jeg sige....fnis....

Anmeld

9. september 2010

fit_fys

nvm skriver:

hahahhaha ej undskyld men det var lige et godt grin der

men rigtig pinligt det må jeg sige....fnis....

Heldigvis kunne vi grine af det, men følte mig sgu som en gammel dame på 80!

Kan ikke anbefales

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

nvm skriver:

er jeg den eneste gravide, som ikke lige altid kan holde på vandet? fx ved hosten eller nysen???

det pænt irriterende,men hva kan man gøre? ja knibe men det ikk altid lige let

det er 1½ år siden jeg fødte og jeg kan slet ikke holde på vandet når jeg hoster eller griner alt for meget...

Oplevede det ikke under graviditeten...

Anmeld

9. september 2010

B&J

Sådan har jeg det også og ved sku ikke lige om det er noget man kan arve??? for både min bedste min moster og mor har det sådan og de har alle været på sygehuset osv for at se om de gør det rigtige og det gør de men ingen ting hjælper nu har min moster så fået op operation for det og ja det hjalp.. så det overvejer jeg også stærkt når jeg har født det jeg skal.... og det er især træls når man  er forkølet og alt syntes det er så pinligt men har da lært af hvis jeg skal nyse ja så en tur ud på wc.... mega træls

Anmeld

9. september 2010

JVIHJSH

Nu ved jeg ikke lige hvor slemt det er for andre men engang imellem når jeg nyser (Ikke hver gang dog) kan der lige blive presset et par dråber ud. Det er da også mega irriterende, men heldigvis så er det jo heller ikke være Jeg går nemlig med bind fordi jeg er bange for at vandet går! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.