Badekar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Mussen2

Jeg har et flexi bath til min datter på 15 mdr. Jeg har været rigtig glad for det, men jeg synes det er ved at være lidt lille. Hvad har i andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Fru Hansen

Jeg har også et flexi til min datter på samme alder som din. Min datter på 5 sidder også i det nogle gange men det er helt klart for lille til hende. Ellers syntes jeg faktisk at det er udemærket. Men mest fordi vi før har haft et noget større badekar som jeg blev så træt af at flytte frem og tilbage når der skulle bades. Det stod altid i vejen. Jeg er meget glad for at det vi har nu lige kan klappes sammen og sættes væk.
Det bedste ville være hvis flexi også fantes i en størrelse større.

Anmeld

9. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har det her badekar fra Babysam til 299 kr. Vi har brugt det fra de kunne sidde selv. Vores dreng på snart 3 år bruger det stadigvæk. Det er super smart. Der er et lille sæde i og hvis de rejser sig op kan de ikke vælte udover badekarret. Jeg kan stærkt anbefale det.

Opla badekar perlehvid

Anmeld

9. september 2010

LC

Vi har bare købt et almindelige plastik badekar fra kvikly, det koster under det halve af dem fra Babysam, og synes det fungere fint, er ihvertfald stort nok.

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Vi har et plast kar fra Bilka og fungere fint her...

Da hun var mindre ønskede jeg godt en kar stativ... Fik det aldrig købt..

Anmeld

11. september 2010

oerbaek

vi har en stor balje (lkigner det i hvertfald) fra babysam tror jeg nok, den er vist på 90 L men begge drenge(på 3 og 5 år) kan stadig sidde deri, uden problemer. 

Anmeld

11. september 2010

matte

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du synes at dit flexibath er ved at være for lille! Det er til børn i alderen 0- 4 år og er, hvis man måler efter, et af de størst på markedet... Jeg har det til mine børn på 2 og 5 år og de kan sagtens bruge det. Hvis du vil have noget større skal du vist på udkig efter en stor badebalje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.