Nyfødt og tøj str ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Moaaar <3

Hej jeg vil bare lige høre hvilke størrelsér jeg skal købe ind til hvis jeg finder noget lækkert drengetøj til min kommende søn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Barbamama

Str 56 er altid godt at starte med. Det kan godt være lidt stort til at starte med men de vokser jo helt vildt hurtigt!

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Æblekage skriver:

Hej jeg vil bare lige høre hvilke størrelsér jeg skal købe ind til hvis jeg finder noget lækkert drengetøj til min kommende søn??

56 og 62 men ikke meget i 56...

Ville ikke købe noget i str. 50 for mange føder jo børn over 50cm-...

Hvilken uge er du i nu???

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Moaaar <3

twinboys skriver:

56 og 62 men ikke meget i 56...

Ville ikke købe noget i str. 50 for mange føder jo børn over 50cm-...

Hvilken uge er du i nu???

Majbritt

Jeg er 18 +0 præcis idag og har lige været til køns scanning hvor jordmor sagde at efter det hun har målt ham til str. messigt er jeg 1dage længer fremme

Anmeld

9. september 2010

misslea

Jaah - jeg vil også sige, som de andre.... str. 56 er et godt sted at starte til de nyfødte!!!

Jeg har selv købt str. 56 og 62!!

Men da jeg fpr 2½ uge siden, var mere end tæt på at gå i fødsel (uge 34+1) Har jeg købt nogle sæt i str. 50!!! Dette også fordi, at vores lille pige ikke er den største baby i verden, og min jordemoder mener ikke, at hun vil være større end ca. 2700-2800 g. HVIS jeg når terminen...!!

Men ja - de fleste baby bliver jo hurtigt "store" nok til 56 :-)

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Æblekage skriver:

Jeg er 18 +0 præcis idag og har lige været til køns scanning hvor jordmor sagde at efter det hun har målt ham til str. messigt er jeg 1dage længer fremme

Stort tillykke med den lille baby boy...

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Køb str. 56, for nogen er str. 50 allerede for lille når de bliver født. Min datter vejede 4200 gram og målte 55 cm, så hun hoppede direkte fra maven og i en str. 56.

Hvis jeg giver barselsgaver, køber jeg altid i str. 62 eller 68

Anmeld

9. september 2010

Moaaar <3

twinboys skriver:

Stort tillykke med den lille baby boy...

Takker

Anmeld

9. september 2010

Moaaar <3

Oki takker for svarne

Anmeld

9. september 2010

Henri84

56 og lidt i 50 ville jeg sige... Elias var 3960 g og 56 cm -han brugte str. 56 fra start, Alberte var derimod 'kun' 53 cm (og 3980 g) og hun SVØMMEDE i str. 56, så kæresten måtte ud efter tøj i str. 50 mens vi stadig var indlagt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.