Ben & Jerry's is og Lærkevej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Mira0911

VIPpigen skriver:

Uhh, vores B&J is har holdt sig godt, det er noget tid siden de er købt, og min (med brownies) blev først åbnet i går til crimescene aften i går.... NEEEEEEJ hvor var det godt. De er bare kanon gode. Dog lærkevej..... Naaaaaa, ikke lige mig heller

Men bøtten er IKKE tom endnu. Og har lige set de har dem igen i føtex til 50 kr..... Pyyyy, godt der ikke er plads i fryseren...

Hehe bøtten var så tom her, da lærkevej sluttede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

VIPpigen

MoarJ skriver:

Hehe bøtten var så tom her, da lærkevej sluttede...

Det er VIRKELIG FARLIG is at have hjemme i fryseren. Vil sige at jeg fortrækker B&J is efter at have smagt det. Der er virkelig INGEN is der kan harmle op med den efter min smag lige nu...

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

VIPpigen skriver:

Det er VIRKELIG FARLIG is at have hjemme i fryseren. Vil sige at jeg fortrækker B&J is efter at have smagt det. Der er virkelig INGEN is der kan harmle op med den efter min smag lige nu...

Kan kun give dig ret... Er faldet pladask for det...

Anmeld

9. september 2010

Brams

MoarJ skriver:

Bor uden for Silkeborg... Ih hvor den smagte.. Der er sq ikke mere tilbage...

Ha ha ha, SÅDAN - man skal også spise det hele når man er igang. Bor på Stevns så der var også lidt langt

Tegner til en god sæson Lærkevej!

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Brams skriver:

Ha ha ha, SÅDAN - man skal også spise det hele når man er igang. Bor på Stevns så der var også lidt langt

Tegner til en god sæson Lærkevej!

Jeg kunne virkelig ikke stoppe igen... Vil slet ikke forlade sofaen for at smide resten af isen i fryseren og så gå glip af nogen sekunder fra Lærkevej... Det går ikke...

Så åd resten med stor glæde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.