Hvad synes i om tripp trapp stolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2010

S-anne

Hej de damer

Jeg er bare nysgerrig. Jeg vil lige høre om i alle synes at tripp trapp stole er helt fantastiske?

Jeg ved ikke om det er mig der er sippet eller om jeg bare ikke har set lyset, men jeg synes simpelthen ikke at stolen er noget at råbe hurra for. Vi/Emil fik stolen i dåbsgave (vi havde ønsket os en)

Grunden til at jeg ikke synes den er smart er fordi den er supersvær at gøre ren, der er så mange kroge hvor leverpostej kan snige sig ind. Den vipper når Emil skubber til bordet. Han kan nemt kravle ud af den (han er 14 mdr). Og til sidst kan jeg nævne at den ikke er så pæn mere efter at Emil har gnavet noget at den hvide maling af.

Ja og så er den også dyr...

Er jeg den eneste? Eller kan i overbevise mig om at det rent faktisk er en god stol?

Surt opstød fra Sanne

...som billedet viser kan det jo også være opdragelsen der er forfejlet og ikke stolen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Barbamama

Ha ha ha ja jeg elsker stolen! He he.... Men ja den kan godt være lidt svær at gøre ren. Men jeg tænkte på om det ikke ville hjælpe på vipperiet hvis du satte sædet længere ned??? Det ser ud som om han sidder lidt højt oppe og rigtig kan sætte fra.

Anmeld

9. september 2010

Milka

SanneDS skriver:

Hej de damer

Jeg er bare nysgerrig. Jeg vil lige høre om i alle synes at tripp trapp stole er helt fantastiske?

Jeg ved ikke om det er mig der er sippet eller om jeg bare ikke har set lyset, men jeg synes simpelthen ikke at stolen er noget at råbe hurra for. Vi/Emil fik stolen i dåbsgave (vi havde ønsket os en)

Grunden til at jeg ikke synes den er smart er fordi den er supersvær at gøre ren, der er så mange kroge hvor leverpostej kan snige sig ind. Den vipper når Emil skubber til bordet. Han kan nemt kravle ud af den (han er 14 mdr). Og til sidst kan jeg nævne at den ikke er så pæn mere efter at Emil har gnavet noget at den hvide maling af.

Er jeg den eneste? Eller kan i overbevise mig om at det rent faktisk er en god stol?

Surt opstød fra Sanne

...som billedet viser kan det jo også være opdragelsen der er forfejlet og ikke stolen...

synes ikke det er en god stol!! og slet ikke til de små der først lige har lært at sidde. desuden er den, som navnet jo også lidt antyder, en trappestige – mine piger synes i hvert fald den er vildt sjov at klatre op og ned ad og så sent som her til aften faldt luca ned fra den og knaldede panden meget hårdt ned i trægulvet.

det ville aldrig have sket med ikeastolen, for den har ingen trin...

Anmeld

9. september 2010

grinbidderen

Vi er meget glade for vores tripp trap stol.. vores søn krævler selv op og sætter sig og har aldrig vippet i den el fået den væltet.. men vi har sat sædet 2 hak ned så den er i 3 rille og det passer til ham..

SÅ vi er tilfredse med den..

Anmeld

10. september 2010

sarahb

Jeg elsker den, men mega svær at rengøre.. Jeg tager den ud i køkkenet og tager den med en svamp..
Men Isaac har aldrig rejst sig op i den, skuppe sig ud fra den eller noget, og nu kravler han selv op og sidder og selv ned når han er færdig.
Jeg synes pengene er mega godt givet ud og vil også ha en til vores næste

Anmeld

10. september 2010

lion

SanneDS skriver:

Hej de damer

Surt opstød fra Sanne

Jeg er vild  med trip trap stolen.

Til Cassandra havde vi i starten en danhøjstol og den nvar farlig, da hun begyndte at kravle op af den, væltede hun og hun fik stolen over sig.

Ja den er lidt besværlig at gøre rent.

Vi har nu 2 børn og 2 trip trap stole og de er super gode. Cassandra en overgang skubbede sig fra bordet og ja stolen tippede, men vi rykkede pladen lidt ned og det hjalp.

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

Jeg er helt vild med stolen :d dejligt at han selv kan kravle op i den og sætte sig og så kan den bruges meget længere en mange andre kan.

Jeg tørre den over hver gang vi har spist, ligesom med bordet. Så syntes jeg ikke der er det vilde der. Men ja er da mange kroge osv.

Men jeg vil også sige at du skal prøve at sætte sædet lidt ned, og evt prøve at fjerne bøjlen, hvis han selv vil kravle op osv?

Anmeld

10. september 2010

S-anne

Nu er sædet rykket et hak ned og umiddelbart ser det ud til at fungere så Emil ikke vipper på stolen... Jeg tror måske der er en mulighed for at jeg bliver glad for stolen når Emil er større... Men tak for fif'ne

Sanne

Anmeld

10. september 2010

Barbamama

SanneDS skriver:

Nu er sædet rykket et hak ned og umiddelbart ser det ud til at fungere så Emil ikke vipper på stolen... Jeg tror måske der er en mulighed for at jeg bliver glad for stolen når Emil er større... Men tak for fif'ne

Sanne

Det var så lidt

Anmeld

12. september 2010

JustAnotherName

Herhjemme er vi rigtig glade for vores Trip Trap stole.

Og glæden blev endnu større, da vi fik Play Tray bordpladen dertil

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Det gør bare livet lidt lettere, når de sidder og spiser selv og gratter med maden. Det er hundrede gange lettere at gøre rent bagefter. Og er det helt ekstremt svineri, så kan bordpladen bare tages af og spoles ren i brusekabinen. Så nemt!

Vil helt klart anbefale den!

Og når børnene bliver lidt større, så er den også god til at de kan sidde og male med farver, eller lege med modeller eller perler, uden at det er overalt, da der er kant på bordpladen Skiii smart! 

Så slipper man for kartoffelmos og tus-streger på spisebordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.