Store hagesmækker (spise-smækker)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.449 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2010

Kristina V

Hej piger,

Har været ved at sy til min dreng, og gik lidt amok i at købe stof  Det er jo svært at vælge og man kan jo desværre ikke bare købe små stumper..

Men kunne det her være noget i ville købe?? Det er alm. bomuld på yder siden, og "tisseunderlag" på indersiden.. De næste jeg laver vil være med trykknapper i stedet for snørre.

Jeg har mange forskellige stoffer til drenge, og hvis det har interesse vil jeg nemlig gerne købe til tøser også..

Havde tænk mig en pris som hedder 45 pp. Ved køb af 4 stk betaler jeg portoen..

Hva siger i? Ska jeg sy amok så i kan få nogle??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Mor-til-asta-09

Kristina V skriver:

Hej piger,

Har været ved at sy til min dreng, og gik lidt amok i at købe stof  Det er jo svært at vælge og man kan jo desværre ikke bare købe små stumper..

Men kunne det her være noget i ville købe?? Det er alm. bomuld på yder siden, og "tisseunderlag" på indersiden.. De næste jeg laver vil være med trykknapper i stedet for snørre.

Jeg har mange forskellige stoffer til drenge, og hvis det har interesse vil jeg nemlig gerne købe til tøser også..

Havde tænk mig en pris som hedder 45 pp. Ved køb af 4 stk betaler jeg portoen..

Hva siger i? Ska jeg sy amok så i kan få nogle??

personligt ville jeg ikke give 45pp for en hagesmæk Og ved egentlig ikke rigtig hvad en fair pris er..

Men fine smækker

Anmeld

9. september 2010

Kristina V

Prisen er begrundet på arbejdstid og materiale..

Til min datter købte jeg smækker til 60 kr stk, og der var ikke dette "tisseunderlag" bag ved, hvilket resulterede i hun ofte var våd på blusen.

Men tusin tak

Anmeld

9. september 2010

sbs78

det ville jeg gerne give  Her hjemme bruger vi selv dem fra Gaia & ko og de koster 89kr for en. Så 45pp er en super pris

Anmeld

9. september 2010

twinboys

Synes da prisen er super fin dem jeg køber til dagplejebørnene køber jeg hos en proff indenfor hagesmækker og der får jeg ikke så meget hagesmæk for den pris og uanset om jeg købte 50 stk betaler jeg stadig porto for dem...

Så havde jeg ikke et stort lager kunne jeg da godt fristes, men så skulle det klart være med 2 trykknapper i...

Majbritt

Anmeld

9. september 2010

Kristina V

Har lige klippet 15 stk mere hvor jeg laver til trykknapper i stedet for..  Ligger lige billed ind imorgen når jeg har en færdig. Har været igang hele dagen med at sy sengetøj også, så nu vil jeg lige slappe lidt af

Anmeld

9. september 2010

Kristina V

sbs78 skriver:

det ville jeg gerne give  Her hjemme bruger vi selv dem fra Gaia & ko og de koster 89kr for en. Så 45pp er en super pris

Det kan være vi skal ud og købe lidt Gaia & ko stof. Har nemlig en til Karoline og det er bare så lækkert blødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.