synes altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. september 2010

aarhusmor

Bare lige jeg trænger til at komme med et opstød!

Min søn skulle starte på fodbold og ville kun gå hvis en anden dreng også skulle. Så det aftalte jeg med vennens mor.

Vi har været til det 4 gange, og de sidste 2 gange er de blevet væk og vi fik af vide af træneren i dag at den anden dreng ikke gik til det mere. Så nu vil min søn heller ikke, hvilket er ok.

Men jeg synes squ det er tarveligt at hun ikke lige siger det. Hun har mit nr. og min email og vi passer af og til hendes søn!

Ville I ikke lige sige den slags? Jeg bliver jo ikke sur eller noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Kb

aarhusmor skriver:

Bare lige jeg trænger til at komme med et opstød!

Min søn skulle starte på fodbold og ville kun gå hvis en anden dreng også skulle. Så det aftalte jeg med vennens mor.

Vi har været til det 4 gange, og de sidste 2 gange er de blevet væk og vi fik af vide af træneren i dag at den anden dreng ikke gik til det mere. Så nu vil min søn heller ikke, hvilket er ok.

Men jeg synes squ det er tarveligt at hun ikke lige siger det. Hun har mit nr. og min email og vi passer af og til hendes søn!

Ville I ikke lige sige den slags? Jeg bliver jo ikke sur eller noget...

Joh jeg ville nok lige have skrevet en sms om det, men må også indrømme at jeg er vildt dårlig til at få gjort den slags, i en hektisk hverdag - dog ingen undskyldning......

Hvis jeg var dig ville jeg være lige glad, det kan sgu ikke betale sig at gå og mugge over den slags, om ikke andet for børnenes skyld. Det kan også ødelægge deres venskab, hvis I forældre bliver uvenner.

Der udover ville jeg opfordre min søn til at tage med til fodbold alligevel, det kan jo stadig være sjovt, måske får man nye venner

Anmeld

9. september 2010

Pige2009

Jo, det er for dårligt ikke at sige noget Det mindste man kan gøre er da lige at give besked...

Anmeld

9. september 2010

aarhusmor

Tak for jeres svar og KB du har ret, det kan ikke betale sig. Jeg glemmer det igen. Men trængte lige til at få det lettet

Anmeld

9. september 2010

sweetypie

Helt klart, ai det virker da dybt mærkeligt hun ikke lige siger det!

Øv en "ven"

Anmeld

10. september 2010

aarhusmor

Tak ja jeg er også ked af det. Men for sønnemandens skyld må jeg mane det i jorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.